Trenger råd for valg av Tv-Lcd eller plasma

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger råd for valg av Tv-Lcd eller plasma

Hei jeg sliter virkelig med å velge ut ny tv. Har vurdert Sony, Samsungs A serie 6 og 8 serien, Panasonic plasma, Samsung Plasma.

Hadde egentlig bestemt meg for en av Samsungs røde, men så hører jeg om inputlag og den skal jo brukes til en del xbox spilling så....

På papiret ser det ut som om Sony LCD er best til mitt bruk, men er vel ikke helt sikker.

Det er mest fristende å velge en billig og bra HDready plasma fra Panasonic eller Samsung feks en 42 eller 50 tommer......

Så er det det med innbrenningsfare da... kan man unngå dette ved å stille ned kontrast eller noe eller feks ved tvspill? Noen som har erfaring med dette?

Den skal brukes til Bluray, dvd, 360 og også litt tvtitting.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Valg av TV

Hei,

Oslo hifisenter har ryddesalg på div Loewe TV (LCD) modeller frem til Jul, disse apperatene er kjent for bra design og god kvalitet.
    Prisene er noe høyere enn ordinære TV`er men kvaliteten er virkelig bra.

Ukens annonse

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for tipset, men Loewe i 40-42 ligger nok endel over den prisen jeg ser meg råd til.

Tror det står mellom Panasonic og Samsung.. muligens Sony.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble som dere ser Pasonic Px80 42". Er helt plasmafrelst nå, kommer nok IKKE til å vende tilbake til LCD igjen etter dette.

Helt utrolig bildekvalitet for pengene, synes den er BEDRE enn 6 serien til Samsung, er bedre enn lcder til opp mot 15000.
    Den har også den nye V3 prosessoren som også sitter i FullHD Panasonicer til 10000 og 15000.

Newcomer dingselars sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny TV! Godt valg. Har PX80 selv og er kjempefornøyd!:-D Det er bare en kjip ting med den, den er så bra at jeg kunne tenkt meg den samme, bare litt større.....sånn ca 50 tommer....

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer! Solgt min gamle PA50 til fordel for PX80 selv, blir spennende å se om oppgraderingen er verdt det.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe jeg må kanskje bytte Avatar i og med at den representerer en hodeskalle i LCD krystaller.....

Testet noen filmer med Denon1940 dvd og Samsung1500bluray.
    Tvn er rett og slett genial, så Sunshine igår dere vet den engelske sci-fien om Sola...
    Det var Dvd og så rett og slett ut som den beste blurayfilm...
    Filmen har fått litt kritikk for kornete bilde men det var helt borte på Panasonicen.
    Gnistrende klare bilder av sola og kullsvart rom, detaljer fra ansikter i romdrakten som gikk ned til porer.

Deretter ble det klipp fra "Hero" sverdfilmen fra Kina, smilte fra øre til øre bare Dvd det også.
    Dvd ble selvfølgelig sendt i opprinnelig DVDoppløsningx576 all oppskalering av dvd er forbudt her i gården.

Så til slutt ble det noen klipp fra "I am legend" i bluray skrudde skarphet ned på null 1080P og 24p FY for et BILDE mann. Tv er kjempebra også!...
    Har ikke testet Xbox360 i HDMI enda men skal prøve noen runder sammen med fetteren min i morra.

Er virkelig foresket i "Panna" mi.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •