Noen som kan hjelpe jomfru i nød??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 37
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som kan hjelpe jomfru i nød??

Hei jeg er en nybegynner på alt som har med dette å gjøre, søker derfor hjelp av dere proffe folka her inne
    Jeg har fått meg en plasmaskjerm, men aner ikke hvordan jeg skal få den til å funke, eneste er dvd-en som går. Jeg har jo ikke noe annet en en tv-kabel fra veggen, og den passer ingen plass på tven, så det jeg lurer på er må jeg få meg en boks av noe slag??? Ikke var det lyd i denne greia heller, så måtte laane en høytaler fra stereoen, så må jeg kjøpe eksterne høytalere til dette monsteret?
    Vær så snill og hjelp meg da jeg ikke vet hvem jeg skal spørre, kommer til å drite meg ut hvis jeg går på Elkjøp, og der vil de bare lure meg til å kjøpe masse tull:-|

Newcomer Baal-Zebub sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal normalt ikke være noe problem å få TV-signaler på din nye TV. Et eller annet sted skjuler det seg sikkert en antenneinngang. Det kan hjelpe litt dersom du forteller hva slags TV apparat du har kjøpt deg?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags TV har du kjøpt? Merke og modell.

Edit: Var litt for trigger happy der ja

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Satyr
    Hva slags TV har du kjøpt? Merke og modell.

Edit: Var litt for trigger happy der ja