Fikk i går min nye tv, JIPPI, Panasonic th46PZ80 og godt fornøyd med bilde etc, men... Har HD-dekoder fra Canal digital og er veldig usikker på hva slags signal den bør sende ut- 576p/720p/1080i (er de jeg har å velge mellom). Det merkelige er at jeg nå ikke kan se på Canal+HD, foruten at jeg setter boksen på 576...Trodde jeg kunne sende 1080i fra HD kanalene. De resterende HD-kanalene kan jeg se i 720p, men de fleste blir da 4:3 format. Setter jeg signalene til 576, er det 16:9 format igjen. Noen som skjønner seg på disse vanskene? Vil tven automatisk oppgradere bildet, slik at signalene kan stå på 576 hele tiden? (Trodde vitsen med HD-dekoder hva at den kunne sende 1080i). HJELP!!!
Har i tillegg bluray fra sony (BDP-s-350), hvilke signaler bør den sende ut? 1080p er ikke det greiest når jeg ser på bluray? Men har mange DVDer også, vil signalet kunne stå på auto, slik at dvd også kan avspilles? Er ikke særlig glad i å måtte gå inn i menyer hele tiden for å endre på signaler etc... Takker for alle svar. Ble mange spørsmål dette...