Ny tv - forvirret av alle testene rundt omkring! Trenger hjelp og tips

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Ny tv - forvirret av alle testene rundt omkring! Trenger hjelp og tips

Hei. Jeg er på jakt etter ny tv, men blir stadig "tvunget" til å forandre mening gjennom testene jeg kommer borti. Blir ikke kjøpt tv før etter nyttår..

For ordens skyld, så er dette hva jeg er ute etter.
    Størrelse: mellom 37"-42"
    Pris: 0-10,000,-(kan gå høyere)
    Bruk: I prioritert rekkefølge: Xbox, film, pc, tv(fordel med VGA-inngang)
    Type skjerm: Siden jeg skal bruke xbox og pc, har jeg visst skjønnt at det er LCD som gjelder. Synes selvsagt det er greit å se filmer, men overlever nok å se de på en LCD-skjerm.

Ut ifra dette, er det en spesiell tv dere tenker på?

Vel, over til testene jeg har lest. Teknofil anbefaler Sony KDL-40V4000(W4000 er jo mer aktuell), selv om denne er litt gammel. Fristende pris, design osv!
    I en annen test tror jeg det var Samsung LE40A656 som stakk av med seieren, pga bildekvalitet osv. Denne ser jo veldig bra ut og har ikke så verst pris.
    I en annen test var to av Philips sine 42"PFL satt opp mot hverandre(tror det var 7403/7603 vs 9603), der 960 var den mest avanserte med ambilight osv. Liker designet på disse og bildekvaliteten skal visstnok være utmerket.

Er det noe vesentlig jeg har glemt, evnt annet?

NEED HELP!

Newcomer Vassis sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du skal vente til over nyttår trur eg du kan sitte litt på gjerdet til prisen på LED LCD har falle litt.

Bruk vertfall tida til å teste ein del modellar (i butikk, sjå til at alt er slik du kjem til å ha det heime)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er dealen med disse LED LCD-tv'ene da? Er det verdt å vente på? Kanskje jeg egentlig ikke vil vite det, for da skal jeg vente enda lenger over nyttår til prisen er enda lavere:P

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cineos

Philips 42" 9 serie med Cineos panel. Har 2 stk kompisser som har disse, di er RÅE!

Forhandl deg litt rundt på elkjøp om du ønsker å teste ut tver, 30 dagers full returret
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Sitat Opprinnelig postet av Vanquish
    Hei. Jeg er på jakt etter ny tv, men blir stadig "tvunget" til å forandre mening gjennom testene jeg kommer borti. Blir ikke kjøpt tv før etter nyttår..

For ordens skyld, så er dette hva jeg er ute etter.
    Størrelse: mellom 37"-42"
    Pris: 0-10,000,-(kan gå høyere)
    Bruk: I prioritert rekkefølge: Xbox, film, pc, tv(fordel med VGA-inngang)
    Type skjerm: Siden jeg skal bruke xbox og pc, har jeg visst skjønnt at det er LCD som gjelder. Synes selvsagt det er greit å se filmer, men overlever nok å se de på en LCD-skjerm.

Ut ifra dette, er det en spesiell tv dere tenker på?

Vel, over til testene jeg har lest. Teknofil anbefaler Sony KDL-40V4000(W4000 er jo mer aktuell), selv om denne er litt gammel. Fristende pris, design osv!
    I en annen test tror jeg det var Samsung LE40A656 som stakk av med seieren, pga bildekvalitet osv. Denne ser jo veldig bra ut og har ikke så verst pris.
    I en annen test var to av Philips sine 42"PFL satt opp mot hverandre(tror det var 7403/7603 vs 9603), der 960 var den mest avanserte med ambilight osv. Liker designet på disse og bildekvaliteten skal visstnok være utmerket.

Er det noe vesentlig jeg har glemt, evnt annet?

NEED HELP!

Forrestn, sony har STORE problemer med blødning av bakgrunnslys etter det jeg har sett. å dette var en oppgradering av w4500 :S
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •