Samsung LE40/46/52A756

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE40/46/52A756

Har nettopp kjøpt LE40756 LE40A756 LCD - television SAMSUNG og er foreløbig mektig imponert. Fantastisk bilde! Også så mange muligheter da:-) Det gledet meg at infolive systemet fungerte bare ved å plugge nettverkskabelen inn i ruteren og tv'n! Har ikke testet ut sharing av medier fra pc'en via nettverksinngangen men det blir spennende.

Lurer på om noen andre har gode/dårlige erfaringer med denne modellen også har jeg noen spm.

1. Får ikke Norge som landalternativ i setup menyen. Slik at infoliven gir info fra Storbrit. eller fra de andre landene som er tilgjengelige, tross alt begrenset bruk for værmelding, nyheter og aksjer fra andre land. Noen som har løst dette?

2. Vil Dilog Conax CAM funke med mitt CD kort? noen spesielle instillinger som må gjøres?

3. Noen som har peiling på hvorfor Samsung Norge ikke har tatt inn denne modellen?

Takker for alle innspill

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk inntrykk av at man måtte laste ned software oppdatering på Samsungs hjemmesider, for å få norsk infolive.

Er litt skeptisk til om det også gjelder denne modellen, da den ikke er tatt inn av Samsung Norge.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hvor...?

Vet du hvilken samsung side som tilbyr dette software?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du har sjekket hjemmesidene deres har det nok ikke kommet enda. Send en mail til Samsung, så får du nok svar.

Og post det gjerne her

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •