Skal bistå mine foreldre med kjøp av ny tv i 37".. Hvilken av disse anbefales? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det endelige valget ble følgende:

Expert.no / TV og DVD/LCD TV/36-52"/SAMSUNG LE37A457C1CXXE 37" LCD TV

Og den var overraskende god... Fine og klare bilder... Flotte naturlige farger... Gamlefolket ble iallefall meget fornøyd og sank ned i godstolene for en tvaften etter jeg hadde fått den på plass og koblet den opp

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer Kristian.

Den så ikke verst ut den, men du har tynt dem for et par lakser mer enn utgangspunktet da
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Gratulerer Kristian.

Den så ikke verst ut den, men du har tynt dem for et par lakser mer enn utgangspunktet da

Når jeg fikk sett billedforskjellen "live" matet med samme kilde og kabelmateriale så var det i grunn ikke noe alternativ Tilogmed ho mor som var med på finalerunden i kveld var enig, så hun dro visa'n med ett smil om munnen... Når jeg forlot de etter å ha satt på plass tv'n og koblet opp.. Så satte de seg ned i godstolene med store smil begge to... Det ble visst filmkveld i kveld.. De ser endel film, så de var glad jeg fikk overtalt de... Slik har jeg gjort det, steg for steg.. Helt fra de fikk parabol, surroundanlegg, og nå en flat tv Etter hver oppgradering er de bare så fornøyde, vel vitende om at de har lyst å kjøpe ditt og datt, men det blir ikke gjort før de får smaken for det

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men nå er det litt krise.. Min mor er IKKE fornøyd med bildet.. Blir for blasst for henne osv... Noe jeg advarte de mot... Selv soveromsplasmaen min som hverken er high-end eller ny var etter hennes mening mye bedre.. Da er det vel bare å håpe at expert tar inn igjen tv'n da? Gjør de det om en overhodet ikke er fornøyd med bildet?

Jeg ser at denne har en god pris på deal.no nå, og tror selv at dette er tv'n for de.. For denne har vel sort "blank" ramme vel?

Deal.no: Plasma-TV 37" - 42", Panasonic 37" Plasma TV - TH-37PX80

80 er vel den med blank ramme, og 8 den uten om jeg ikke tar helt feil?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var slik med 7 og 70 iallefall, så jeg regner med at det er slik nå og.

8 har sikkert litt lavere kontrast, og en HDMI inngang mindre, var slik på de forrige modellene til Pana iallefall.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Var slik med 7 og 70 iallefall, så jeg regner med at det er slik nå og.

8 har sikkert litt lavere kontrast, og en HDMI inngang mindre, var slik på de forrige modellene til Pana iallefall.

Gamlefolket vet ikke hva hdmi er engang de Jan Men de kan se når bildet er for blasst osv... Jeg skal prøve å å få til en retur i morra på den... Ellers er de helt oppi det, og i dag bestilte jeg HD-tuner til parabolen deres... Bestilte en til meg selv i farten, så man kan få se litt HDTV i jula

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •