plasma 1024-768

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

plasma 1024-768

tenkte å kjøpe en samsung 42 plasma med oppløsning på 1024/768 men vet ikke om det er for lite oppløsning skal brukes til film å vanlig tv titting er ikke opptatt av full hd.Eller om en LG lcd på1363/768 oppløsning er bedre å se på trender svar

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For det første, putter du inn ett komma og ett punktum av og til, så blir innlegget veldig mye bedre å lese

1024x768 eller 1363x768 skal du ikke bry deg om! Kjøp den tv'n som du syns gir deg best bilde. Selv liker jeg plasma best, men det er jo hver sin smak.

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fant ett punktum godt gjemt inne i teksten der 8)

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter på en LG 42PG6000. Der har oppløsning 1024x768. Gir aldeles ypperlig bilde på SD TV/DVD. Selv Blu-ray of fullHD TV er utmerket på denne. Du skal ikke henge deg for mye opp i oppløsning som tidligere nevnt. Er mer en reklamegreie for bransjen enn reell nytteverdi for folk flest.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjekt med oppløsning om man bruker tvn som dataskjerm i tillegg da slik som jeg gjør =) Men på film? Jo det kan da ha en del å si (mener jeg da) men da sitter jeg rimelig nære skjermen (2m omtrent).

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skal være klar over at en skjerm med 1024x768 oppløsning har rektangulære pixler. Du bør ha 1280x720 eller 1366x768, ekte 16x9 oppløsning.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok beklager det med komma.Men er ute etter en billig tv,som er bedre enn vanlig stor kasse.Så jeg fant denne tven NetOnNet - Prispresseren på hjemmeelektronikk

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av starfox
    ok beklager det med komma.Men er ute etter en billig tv,som er bedre enn vanlig stor kasse.Så jeg fant denne tven NetOnNet - Prispresseren på hjemmeelektronikk
    Tar du risken med å kjøpe tv av di? Hva hvis du får problemer med tv'en, da blir det mye pes skal jeg love deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    javell har du dårlig erfaring derfra? Syntes bare at tven så bra ut.

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av starfox
    javell har du dårlig erfaring derfra? Syntes bare at tven så bra ut.
    Jeg kjøper ikke tv via nett, blir for mye stress å drive å sende noe så stort med posten hvis noe skulle gå i stykker.
    Men andre har hatt dårlig erfaring når di har sendt ting i retur til den nettbutikken.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roffy
    Jeg kjøper ikke tv via nett, blir for mye stress å drive å sende noe så stort med posten hvis noe skulle gå i stykker.
    Men andre har hatt dårlig erfaring når di har sendt ting i retur til den nettbutikken.
    Trenger vel ikke bli så stort problem. Kan være greit å spørre når man kjøper med de fleste nettbutikker bruker vel lokal reparatører, som forretninger, og da blir det ikke store forskjellen.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, men nå bor jeg på en øy,så det blir tungvint uansett.Men jeg lurt bare på om tven var bra,det var det jeg var ute etter.

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er sikkert en bra tv i forhold til prisen. Så en som skrev at han syntes bilde var bedre enn på panasonic sitt px80.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg gikk heller for panasonic TH-42PX80 fra komplett.no.Nå er den bestilt,så nå orker jeg ikke å lete lenger.Tror det er et godt valg

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikke legge meg opp i valget av Tv annet en at det nok vil være verd pengene å kjøpe den skjermen til den prisen. Når det gjelder den aktuelle butikken så kan jeg fortelle at jeg har kjøpt både tv, dvd-spiller og digital speilrefleks via dem og har bare godord å si om dem. Hvordan de vil forholde seg til reklamasjoner derimot kan jeg ikke si så mye om, men jeg antar at de ikke er verre en andre nettbutikker og det har vist seg mye enklere å få ordnet ting jeg har kjøpt på nett kontra å få reparert ting jeg har kjøpt i butikk her hjemme.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå vet jeg ikke hvilken butikk eller tv du sikter til,om det er netonnet eller komplett?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •