Philips 42PFL 9803H - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg måtte bare komme med et lite innspill her..

Hva ER det noen av dere driver å gjetter på? - Philips har alltid solgt bra, og de selger som bare det for tiden! Det er svært ofte Lefdal, Elkjøp, og diverse online-sjapper er utsolgt for de gode Philips-modellene.

De fleste 1. generasjons LCD'ene sugde, og det gjelder ALLE merker.

Man hører så mye rart på dette forumet! Gjetting og synsing er liksom "in" for tiden! Greit, det er lov å ha egne meninger, men å "Mene" at Philips ikke er populært for tiden er feil!
    Her er det ikke gjetting. Jeg tror de fleste her i tråden har eid eller hatt erfaring med en eller flere Philips-skjermer (inkl. undertegnede). Men det som kanskje "nykommere" her på avforum eller i Hifi/eyefi-bransjen generelt IKKE har fått med seg, er at Philips-skjermene tidligere ikke var noe å skryte av. Det er først det siste året, og spesielt fra sommeren 2008 at Philips virkelig har fått en kraftig oppsving.

Nå selger de som bare det, og det er fortjent. Men tidligere var det mange andre merker (også LCD) som lå langt foran Philips, deriblant Sony.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg kjøpte meg en Philips 9603H forrige uke å jeg er strålende fornøyd!! var å tittet på denne i en expert butikk først å det var få tver rundt som kunne måle seg med den når det kom til bilde kvalitet(vertfall i mine øyne), blandt annet en nyere sony modell, samsung 7 serien og en toshiba av nyere slag!

Kan også meddele at Ambilighten er suveren!! tven ser brått større ut og man får en avslappet holdning på film!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •