Skal Kjøpe Ny LCD-Skjerm! Hjelp! :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal Kjøpe Ny LCD-Skjerm! Hjelp! :)

Heisann!

Nå skal foreldrene mine omsider byttet ut den svære CRT-skjermen og inn med en ny LCD Skjerm, og da kommer selvsagt spørsmålet: Hvilken?

Tv'n skal ikke brukes til noe spesielt avansert bortsett fra å se på Tv. Eneste jeg ønsker er at LCD-skjermen virkelig takler å bli styrt fra PC'n min, har hørt at enkelte Svære LCD Skjermer sliter med å bli styrt fra Pc'n (Er dette fakta?), uansett så har jeg hørt at "pixelmapping 1:1" ordner dette, så jeg antar at jeg burde kjøpe en Tv med denne funksjonen.

Krav:

* Minst 40" (!).
    * Full HD.
    * Svært brukervennlig (!).
    * Pixelmappe 1:1 (?).

Budsjettet ligger på ca. 8-12 lapper, alt ifra om det egentlig er verdt forskjellen i pris
    Any Ideas?

Ingen som vil hjelpe?

Active raeggis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [

Krav:

* Minst 40" (!).
    * Full HD.
    * Svært brukervennlig (!).
    * Pixelmappe 1:1 (?).

Budsjettet ligger på ca. 8-12 lapper, alt ifra om det egentlig er verdt forskjellen i pris
    Any Ideas?

Hva med Samsung sin 40 tommer

Husk å sjekke priser på nett før du handler ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar, har selvsagt sett for meg en Samsung, men det er temmelig mange å velge iblant :P

Den 46" ser fristende ut, men jeg tror neppe vi trenger 46" så jeg kommer da evt til å ta 40" av samme modell. Altså denne:

Samsung LE40A656 40" LCD-Tv Full-HD - Netshop.no - pc data foto minne digital

Evt så kan jeg gå for denne (er vel en oppgradert modell ifra den du linket fra MPX?).

Samsung LE40A656 40" LCD-Tv Full-HD - Netshop.no - pc data foto minne digital

Tror den sistnevnte Tv'n er mest sansynlig at blir kjøpt, mye pga at det ikke trengs større. Men et litt avgjørende spørsmål: Har den Pixelmapping 1:1?

Av det jeg kan se så har den ikke det, jeg har ikke HDMI tilkobling på skjermkortet mitt på den stasjonære Pc'n min, altså de må bli fra Dvi til Hdmi. Og dette har jeg hørt kan by på problemer, må jeg da ha Pixelmapping 1:1? Hvilke Tv'er har egentlig dette?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •