Kjøpt meg ny TV, vil jeg merke forskjell?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    403
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpt meg ny TV, vil jeg merke forskjell?

Hei hei

I dag har jeg fått bestilt meg en 52 A656 samsung. Jeg har tidligere en Sony KDSA3000 55" Sxrd full hd tv, vil jeg merke stor forskjell mellom disse tvene, eller vil det heller være mindre ting.

KDS tven ble kjøpt i 2005/2006 hvis jeg husker riktig.

En annen ting. Har bursdag om vel 2-3 uker, og lurer på om jeg skal ønske meg en blu-ray spiller. Den 550 fra Sony. Tviler litt fordi da jeg hadde PS3 syntes ikke jeg ikke blu-ray filmene var SÅ utrolige.

Kan dette ha noe å si med SXRD tven, den har jo Full hd, og kostet jo 25k i sin tid.

Håper på noen tips, og håper jeg har gjort et bra valg i ny TV. Hadde tenkt å gå for 8 serien, men etter så mye problemer med pixel/clouding valgte jeg 6 serien.

Takk for hjelpen

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor vurderte du ikke 7 serien da ? med LED! heftig svartnivå på den. Men uansett.. 6'er serien er GROM! Både på DVD og Bluray, samt gode sendinger .

Du blir helt sikkert fornøyd, med mindre du har forventninger som tilsier at den burde være bedre enn f.eks Pioneer sine Plasma :P.

Active
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    403
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja vet om 7 serien som har led, helt klart gode tver. Men syntes prishoppet var for stort, og så tror jeg ikke de finnes i store størrelser? Altså i 52" som jeg vil ha. Tror 46" er det største.

Samsung lanserer jo fire tver i uka nesten, så blir umulig å alltid vil ha det beste. Nettopp påkostet meg anlegg til 35 000, så tror 6-serien holder fint i første omgang

Og angående forventinger så er det akkurat det jeg lurer på. Hvordan vil denne TVen (656) stille opp mot SXRD jeg hadde fra Sony.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •