Hva burde jeg få for denne TV'n?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva burde jeg få for denne TV'n?

Jeg vant meg en TV på firmatur for et par måneder siden. Skal selge den nå, for den blir rett og slett altfor stort for mitt behov. Uansett her er linken til TV'n:
    Best-Buy AS - TV, video og DVD | TV | LCD TV | 43" - 51" | HYUNDAI HLT-47V2FH
    Hva kan jeg få for denne? Har lagt den ut på salg til 14 000, men har senket til 9 900 nå, pga det var lite respons på TV'n.

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av k_flaathe
    Jeg vant meg en TV på firmatur for et par måneder siden. Skal selge den nå, for den blir rett og slett altfor stort for mitt behov. Uansett her er linken til TV'n:
    Best-Buy AS - TV, video og DVD | TV | LCD TV | 43" - 51" | HYUNDAI HLT-47V2FH
    Hva kan jeg få for denne? Har lagt den ut på salg til 14 000, men har senket til 9 900 nå, pga det var lite respons på TV'n.
    Detter er vel en utgått model, finn ut hva den kostet billigst når den fremdeles var i salg og ta utgangspunkt i det

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På finn.no muligens 9K, men her på forumet ned mot 5K.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    5 000 for en 47" tv? vel for meg som ikke har peiling på en tv så høres dette helt usannsynlig ut!! mulig den er litt gammel, men den er jo bare brukt i et par måneder..

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    5 000 for en 47" tv? vel for meg som ikke har peiling på en tv så høres dette helt usannsynlig ut!! mulig den er litt gammel, men den er jo bare brukt i et par måneder..
    Det er det vel markedet som bestemmer... Du kan jo prøve med 9' med da dette er entusiast forum er det ikke lett å selge ukurante modeller her. Folk her legger i litt ekstra for det som er bra og den TV'n har jeg ikke hørt om en gang.

Er nok lettere å selge den på finn.no
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer hallsetlia sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hjelper lite om den er brukt i noen mnd eller ikke brukt er brukt i min forstand..

får no nye 50" til 10000 nå så 5000 høres ut som er en grei pris..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •