Spørsmål 1. Valg av LCD-tv for spilling i 2.etg garasje

PS3 / wii / xbox360 /rockband 2 (må derfor flytte ut)
Nå har jeg lest mange innlegg om Samsung og andre alternativer i økonomi klassen der også tester kommer jo frem med bla. Samsung 656 i toppen.
Men det blir alltid litt vanskelig og tyde test resltatet etter som mange kjøpere strekker seg gjerne 1-2 tusen lapper for å få noe de likker når en står der i butikken og kikker på en vegg full av tv'er.

Jeg gjorde det samme på expert i Haugesund og står å ser på Samsung der Philips42PFL7433D til kroner 12.990,- har ganske så mye mere detalje oppløsning som alle vil legge merke til.
Selv om jeg i butikken ikke kunne bli helt fortrolig med fargene til Philipsen mot Samsung men ser på dette som en instilling sak som må taes hjemme med kalibrering.
Så er det noen som kan bidra med argumenter for Samsung og litt lavere pris, dvs. på inter nett kommer jo denne rundt 9000kroner + 700 i frakt. og burde Sony 40V4000 bli tatt med.
Jeg tenker på at dette er og blir et spill tv som jeg ikke kommer til å sette i kjeller-stuen for da vil jeg ha bedre bilde, tilsvarende pioneeren vi har i dag, og dermed bør brøve og holde meg til et budsjett og ikke ta av. For det er ellers mye annet å bruke pengene til......sub XTZ 99W10.16 og IP9000 satelitt box

Spørsmål 2.
Lg 42pg7000 med bluetooht har det noe for seg, jeg liker at det er tilkoblings muligheter for alt som gjelder dubbe-ditter med bilder og film.
Så evt. SD kort er jo en fin ting skulle bare hatt usb slik som i PS3 men antar at bluetooth ikke er så aktuelt allikevel når jeg skriver med tanke på bilder da vi jo har PS3 som kan ha minnkort leser tilkblet og vi legger jo fort over bilder til laptopp også.

Dermed er vel bluetooth utelukkene til lyd ut fra mitt stå sted, med headsett til over 1000 kroner og det å sitte med disse på seg over tid er ikke allverdens god løsning (tenker på PS3 spilling).

Monodrive.