Anbefal meg en 32" til ca 5-6000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Anbefal meg en 32" til ca 5-6000

Skal anskaffe en 32" flatskjerm, og har tenkt å bruke ca 5-6000 kr.

Har kikket på disse modellene:
    32PFL5403D
    32PFL7403D
    32LG6000

Liker personlig designet på Philipsen best, men hvis LG'en har andre egenskaper som er bedre, så bør jo det telle mest
    Eller er det andre jeg heller bør se på?

Et poeng som kan være verdt å nevne er at TV'en skal henge i en forholdsvis liten loft-stue, så avstanden fra sofa til tv er ikke mer enn 2-3 meter. Er det noen tv'er som egner seg bedre når avstanden er såpass kort?

Noen som kan komme med noen tips til meg?

På forhånd tusen takk

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    32" egner seg godt til den avstanden du sitter. av tver ville jeg valgt philips 5403 av de du har sett på, ellers kan samsung 32" feks a330 trygt anbefales.

Newcomer Marianne25 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LG6000 er trolig den beste 32 på markede så jeg hadde kjøpt denne. JVC har også kommet med en del gode modeller i år som absolutt er verd å se på.

Intermediate pegpisk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at Phillips 32PFL5403D går for 3990 i nettbutikken til Lefdal. Det er jo ganske lite penger for en TV. Jeg vurderer denne nå selv, men har jo virkelig ikke peiling på bilde i det hele tatt. Trenger bare en TV som ser bra ut, og kan gi OK bilde på kabel og DVD.

Med mindre noen faktisk har dårlige erfaringer med denne tv'en blir det nok en bestilling i løpet av dagen.

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikker på at du ikke kommer til å angre med en 32"? 37" hadde kanskje vært bedre?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, skjønner hva du mener, men jeg er ganske bevisst på å kjøpe 32" slik at jeg ikke slår beina under planen om å skaffe meg en brukt PJ til filmbruk.

Og det er jo det som er poenget mitt, jeg trenger ikke High-End-bilde for å se nyheter :-)

Har du forresten noen erfaringer fra denne TVen? Har bare funnet én review og der sier de at denne faktisk gjør seg best på HD-materiale og ikke "vanlige" bilder.
    Philips 32PFL5403D review – whathifi.com

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg stakk innom Lefdal nå nettopp. Det viser seg at denne Phillipsen 32PFL5403D kommer på tilbud i butikken også fra i morgen, altså til 3990,-. De kunne selvsagt ikke selge den til meg i dag, da de ikke klarer å manipulere systemet, or so they said.

Men det som slår meg som rart er følgende:

På veggen hang det 10-12 32" av forskjellig fabrikat og modell. Rett ved siden av Phillipsen hang en Pioneer som i morgen koster over 3 ganger så mye.
    I følge selger hadde alle TVene fabrikkinnstillinger og alle var koblet med kompositt til Digital parabol.
    Phillipsen hadde det beste bildet IMO.! Det klareste, minst flimring, bla bla.
    Jeg tipper at en del av disse skjermene sikkert kan kalibreres til å bli bedre en Phillipsen selv til vanlig TV.
    Spørsmålet er likevel: Hvordan klarer de å selge de dyrere TVene når det billigste tilsynelatende har det beste bildet?

Merkelig at de ikke gjør en liten innsats for å få det beste ut skjermene. Alle var fulle av støv også.

Haha, men det betyr jo ingenting for det er jo ingen her som kjøper TV der de selger kjøleskap 8)

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, da har jeg altså kjøpt TV der de selger kjøleskap. Phillipsen som nevnt over.
    Har sett en film nå (DVD). Tja, hva skal man si, jeg er i alle fall fornøyd med denne for 3990,- :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •