LG-50PF95 vs TH-50PX8E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer locasto sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG-50PF95 vs TH-50PX8E

Hei.
    Jeg er i startgropa for min første flatskjerm, og har etter mange søk og lesing av mange innlegg her på forumet endt opp med at plasma var det riktige for meg. Tenkte først på Panasonic TH 46PZ85, men så fikk jeg høre at kona hadde bestillt ny sofa og at stua skulle ommøbleres. Dette var forsåvidt ikke ille med tanke på hjemmekino, men nå ville 50 tommer passe best. Med sofainvesteringen friskt i minne ville en billigere skjerm også passe bedre!

Jeg har i dag en 32 crt Panasonic som jeg er veldig fornøyd med. Har derfor også troen på dette merket når det gjelder flat-tv. Så plutselig at TH-50PX8E var kommet ned i 9.000,- og begynnte å vurdere denne. Oppløsningen blir mindre enn på 46'en men jeg har hverken HD-kanaler eller Blue Ray så jeg tenkte det sikkert går bra. Leste også testen i Lyd og bilde: Test av Panasonic TH-50PX8 Plasma-TV - Tester - Lyd og Bilde

Så så jeg at det på nettauksjon stadig selges LG 50PF95 til rundt 10.000,-.

50 tommer 100 Hz Full HD 1080P Plasma... - Netthandelen.no

Endelig til saken: Kan noen anbefale det ene eller det andre når det gjelder disse to?

Newcomer zobeon sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Legg på en tusenlapp og kjøp LG 50PG6000 som har et nydelig design, de beste menyene på markedet, mange tilkoblings muligheter og fremragende bildekvalitet. 50PF95 er en eldre modell som har scoret dårlig i test. 50PX8E er en god skjerm, men har et heller kjedelig utseende og er dårlig utstyrt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •