Toshiba 47Z3030D problemer med Hdmi mot PS3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba 47Z3030D problemer med Hdmi mot PS3

Jeg har en Toshiba 47Z3030D som jeg ikke greier å få opp bilde gjennom hdmi fra PS3. Har prøvd de fleste triksene som å resette displayinstillinger ps3, byttet hdmi kabel o.l. Det er tydelig at dette er et problem med hdmi handshake. Noen som har tilsvarende erfaringer med Denne eller andre Toshiba modeller? Noen som vet om det er ny firmware å få tak i til denne tven? På forhånd takk for hjelpen!

Per Kristian

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, ikke mye til hjelp i dette svaret men...:-)

har selv en Toshiba 42WL67Z Regza. Der jeg har HDMI fra 360'n min.
    Det hender jeg bare må starte Xbox'n på nytt fordi det ikke kommer noe bilde.

Har merket at det hjelper om du setter Tv'n på riktig kanal før jeg skrur på Xbox'en. I ditt tilfelle PS3.

Dette har vært ett irritasjonsmoment siden jeg kjøpte Tv'n...

Mvh Tor

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også en 47Z3030 og PS3. Det funker utmerket. Jeg har aldri opplevd noe problem overhodet. Det spiller ingen rolle hvilken av dem jeg slår på først. Men som regel står TV'n allerede på når jeg slår på PS3.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Jeg har også en 47Z3030 og PS3. Det funker utmerket. Jeg har aldri opplevd noe problem overhodet. Det spiller ingen rolle hvilken av dem jeg slår på først. Men som regel står TV'n allerede på når jeg slår på PS3.
    Hviken verson av ps3 har du? Selv har jeg 60 gb

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peraopp
    Hviken verson av ps3 har du? Selv har jeg 60 gb
    60GB jeg også :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager OT, men siden det allerede er noen som har dette tv'et inne på denne tråden spør jeg her.

Idiotisk sikkert, men noen som vet hvordan en får av foten på dette? Fikk mitt i dag og skal henge det opp på veggen her. Eneste er at jeg klarer ikke finne noen smart måte å få den av på uten å risikere å ødelegge ting.. Ingen hjelp i brukermanualen heller desverre.

Newcomer zobeon sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat samme feilen med min ps3 - null bilde over hdmi (lg 50pg6000). Jeg forsøkte system restore, software upgrade og flere typer kabler. Til slutt tok jeg en runde til noen kompiser og prøvde den på til sammen fire forskjellige tv'er. Jeg fikk den merkelig nok til å fungere på en av tvene, mens jeg hadde samme problemet på de tre andre. Bare for å være helt sikker på at det ikke var noe i veien med skjermen hjemme så lånte jeg med meg en annen ps3. Da fikk jeg bilde med en gang. Jeg ga opp hele greia til slutt og bestilte like gjerne component kabler. Det fungerte greit.

Men her en dag gikk blu-ray leseren i stykker, så nå har jeg sendt den inn til reperasjon hvor jeg også ba dem fikse hdmi problemet. Så da får vi se..

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bigboy
    Beklager OT, men siden det allerede er noen som har dette tv'et inne på denne tråden spør jeg her.

Idiotisk sikkert, men noen som vet hvordan en får av foten på dette? Fikk mitt i dag og skal henge det opp på veggen her. Eneste er at jeg klarer ikke finne noen smart måte å få den av på uten å risikere å ødelegge ting.. Ingen hjelp i brukermanualen heller desverre.
    Det er 5 stk skruer på baksiden rundt foten du skal skru ut. Så er det bare å løfte TV'n av foten :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zobeon
    Men her en dag gikk blu-ray leseren i stykker, så nå har jeg sendt den inn til reperasjon hvor jeg også ba dem fikse hdmi problemet. Så da får vi se..
    du får ikke igjen den du sendte inn, den blir byttet i en bytteenhet (dvs en som har vært sendt inn tidligere, men som er reparert)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •