velg Bravia VS Bravia ???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

velg Bravia VS Bravia ???

Hei jeg skal kjøpe ny tv skal bruke den til PS3/360 90% av tiden og di andre 10% skal jeg bruke på å se blue-ray/dvd
    men jeg trenger litt hjelp å velge min første HDTV.

KDL-46W4000
    Komplett.no - Sony Bravia 46" LCD-TV KDL-46W4000 1920 x 1080 Full-HD,3xHDMI,33000:1,24p

KDL-46W4500
    Komplett.no - Sony Bravia 46" LCD-TV KDL-46W4500 1920 x 1080 Full-HD,3xHDMI,50000:1,100hz

Active svennis1982 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke prøvd W4000 opp mot xbox/PS3, men siden den ikke har 100Hz så kan det være at den sliter litt med raske scener. Vet at dette skjer på noen filmer/sport.

W4500 har jo 100Hz og bedre sort nivå som sine ankepunkter... Eneste er at det er en del som klager på "clouding" på denne. Vet ikke hva det nye på den fronten er, om Sony f.eks. har fått orden på dette problemet.

Ellers er bilde på W4000 veldig bra, og W4500 er sikkert ikke noe dårligere. Har selv gått til innkjøp av Samsung 46A656, men det var mest pga design og pris. Er kjempefornøyd med den.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville valgt W4500, den har 100 Hz og er den nyeste av de to, Jeg har den selv, og som nevnt det er noen som har hatt litt clouding på den. Jeg har ikke det problemet. Jeg synes at den er endel bedre enn W4000, som sliter ved panorering. Den er ihvertfall blandt de beste LCD TV'ene sammen med Samsung og Phillips...

Du kan få den til noe lavere pris enn den oppgitte prisen :TV - Sony Bravia KDL-46W4500 - Finn beste pris hos Prisguide.no

Nå er jo LED- TV på vei, men jeg vet ikke hvordan disse scorer, eller ligger prismessig....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av west
    Jeg ville valgt W4500, den har 100 Hz og er den nyeste av de to, Jeg har den selv, og som nevnt det er noen som har hatt litt clouding på den. Jeg har ikke det problemet. Jeg synes at den er endel bedre enn W4000, som sliter ved panorering. Den er ihvertfall blandt de beste LCD TV'ene sammen med Samsung og Phillips...

Du kan få den til noe lavere pris enn den oppgitte prisen :TV - Sony Bravia KDL-46W4500 - Finn beste pris hos Prisguide.no

Nå er jo LED- TV på vei, men jeg vet ikke hvordan disse scorer, eller ligger prismessig....
    jeg har tenkt på LED tv men det blir da vel veldig dyrt

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde fulgt med på LCD tver i lang tid før jeg kjøpte i juli i år, og det ble da en W4000. Var superfornøyd med den! Nå blir det W45000, med nettverk (kan da streame innhold fra pc), 100 Hz (eneste W4000 manglet) og andre mindre oppdateringer.

Jeg regner med at LED blir for ambisiøst, dvs kostbart, for meg 12000 er det jeg greier for en TV, tipper LED starter på toppmodell-prisnivå...

Forøvrig, med tanke på valget ditt, får du tenke på om det du går glipp av på 4500 er viktige ting for deg, som nettverksfunksjonen. Hvis ikke tror jeg ikke du vil merke stor forskjell, begge fantastiske skjermer, helt i toppen av LCD! (Okey, jeg er kanskje litt glad i SONY generelt). Så da får du bare vurdere forskjell i funksjoner mot forskjell i pris, vil jeg si. Det beste er jo som alltid hvis du har mulighet til å ta en titt på begge i butikken...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •