Forskjellen mellom alle Samsung-modeller?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Tenfjord sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forskjellen mellom alle Samsung-modeller?

Heisann!
    Jeg skal flytte til ny leilighet i Trondheim om 3 uker, og er i den sammenheng på leting etter en ny TV. Jeg har sett meg ut Samsung som en meget aktuell produsent, men sliter litt med å finne forskjellen mellom alle tilgjengelige modellene.

Jeg hadde tenkt meg en 46". Så jeg lurer på om folk kan si meg forskjellen på disse modellene (eller gi meg en link til oversikt):

5-serien: LE46A556 - LE46A557 - LE46A558 - LE46A559
    6-serien: LE46A656 - LE46A676
    7-serien: LE46A756 - LE46A786
    8-serien: LE46A866
    9-serien: LE46A956

Er det kanskje noen flere jeg har glemt? Uansett, som dere ser så er det jo utrolig mange forskjellige modeller å velge blant. Så litt hjelp i denne LCD-TV jungelen hadde jeg satt stor pris på!

Newcomer bihweb sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du har listet opp MANGE modeller

I og med at jeg er i samme situasjon som deg har jeg funnet det nyttig til å gå på produsenten sin hjemmeside fordi der kan du som oftest sammenligne de tekniske spesifikasjoner på de forskjellige modellene.

For samsung gjelder det å besøke SAMSUNG.NO/...

Der merker du av i boksen over opp til 3 modeller og så klikker du SAMMENLIGN nederst på siden.

Når det gjelder erfaringer med de mest interesante TV-ene for deg er det fritt frem å søke etter modellen på forumet. Som oftest har noen testet den før deg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •