Ny samsung 63" plasma. - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 17 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 321
    Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Finnes det noe måte å dimme det röde lyset på midten i fronten?
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Finnes det noe måte å dimme det röde lyset på midten i fronten?
    På min 46" 866 går det ikke ann å dimme, men man kan velge om det skal være av hele tiden, på hele tiden, på i standby eller på når tven er på...

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av avmartin
    På min 46" 866 går det ikke ann å dimme, men man kan velge om det skal være av hele tiden, på hele tiden, på i standby eller på når tven er på...
    Takk for svar, avmartin!
    Kan jeg spörre om hvordan man gjör det, bare for nyskjerrighetens skyld?
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener at det var inne i de vanlige "instillinger" i menyen..
    Sjekker når jeg kommer hjem og oppdaterer innlegget.

Kjøpt deg samsung forresten?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av avmartin
    Mener at det var inne i de vanlige "instillinger" i menyen..
    Sjekker når jeg kommer hjem og oppdaterer innlegget.

Kjøpt deg samsung forresten?
    Takker. Nei, har ikke kjöpt, men har lyst på större TV og denne er en av kandidatene.
    Jeg vet en annen som har kjöpt denne, regner med han vil sette pris på å vite hvordan man kan dimme det lyset.

Newcomer humblen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking For en TV.....

Sitat Opprinnelig postet av k-hausva
    Gikk til Expert, fikk en god pris, omtrent tilsvarende 756 med frakt tenker eg, pluss jeg fikk den på dagen, har en butikk i nærområdet å forholde meg til skulle det skje noe osv, så greit nok, jeg handlet der på impuls, hadde henger på bilen og var i området hehe
    Kan du ikke ta et bilde av bare foten på TVen din og legge ut det?
    Den er 42cm x 76 cm i støpt nydelig sort/rubinfarget glass med rødt lys i..:roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker. Nei, har ikke kjöpt, men har lyst på större TV og denne er en av kandidatene.
    Jeg vet en annen som har kjöpt denne, regner med han vil sette pris på å vite hvordan man kan dimme det lyset.
    på min tv er det Meny-> innstillinger->lyseffekt

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant du av-knappen da?

Intermediate frippsi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    510
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har du en oppskrift fra min manual. Sikkert ikke så ulikt, jeg har da PS50457

Lyseffekt: Av/Standby-modus på/TV-modus på/På
    Du kan slå av/på den blå LED-indikatoren foran på TVen avhengig av situasjonen. Bruk denne
    funksjonen til å spare strøm eller hvis LED-indikatoren irriterer øynene.
    − Av: Den blå LED-indikatoren er alltid av.
    − Standby-modus på: Den blå LED-indikatoren lyser i Standby-modus og slukkes når TVen blir slått på.
    − TV-modus på: Den blå LED-indikatoren lyser når TVen er på og slukkes når TVen blir slått av.
    − På: Den blå LED-indikatoren lyser alltid.

EDIT: Litt treig ser jeg
    :-)

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar, gutar!
    It may come in handy later on ...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av humblen
    Fant du av-knappen da?
    hva tenker du på, hvis du mener av knappen på tven pleier jeg å treffe den på første forsøk!

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av k-hausva
    Gikk til Expert, fikk en god pris, omtrent tilsvarende 756 med frakt tenker eg, pluss jeg fikk den på dagen, har en butikk i nærområdet å forholde meg til skulle det skje noe osv, så greit nok, jeg handlet der på impuls, hadde henger på bilen og var i området hehe

Satte den opp på en modifisert Liva benk fra Jysk, godt fornøyd med det og.

Når det gjelder andre tv'er, jeg er stor tilhenger av "bigger is better", pluss jeg bare liker ikke Pioneer... ser ut som en sminka russerblondine spør du meg, litt "billig" look synes nå jeg. Samsung er jo bare "the million dollar look" spør du meg! Når det gjelder bildekvalitet, så er alle de ovennevnte MER ENN GODE NOK for meg iallefall, skal ikke lyge på meg engang at jeg ser forskjell på det...

En kollega av meg har den nye 9 serie 55" i posten, skal bli artig og høre hva han sier om den, virker SPENNENDE spør du meg!
    Den e rå, må gratulera igjen :-)
    Komme nok inn snart for å sjekke :-)

Newcomer ThorES sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Hei

Ser ut som en utrolig flott tv humlen og k-hausva Hadde egentlig tenkt å kjøpe meg en pioneer KRP-500A, men nå ble jeg bare veldig usikker..

Har nå en relativt gammel panasonic th-42pv60 som jeg kjøpte for 2 år siden, og den blir bare blir mindre og mindre for hver dag som går:-? Har så utrolig lyst på en 60 tommer, men en 60" pioneer blir så dyr det blir helt uaktuelt..

Kan jeg forvente at bildekvaliteten på denne skjermen minst blir like bra som på panasonicen jeg har nå? Tenker da spesielt på svartnivå, jeg vet den ikke er like bra som pioneer skjermene, men det gjør ingenting så lenge det blir bedre enn den tv jeg har nå. Er egentlig større tv jeg er ute etter..

Håper på svar

Intermediate leifeinar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå en relativt gammel panasonic th-42pv60 som jeg kjøpte for 2 år siden, og den blir bare blir mindre og mindre for hver dag som går Har så utrolig lyst på en 60 tommer, men en 60" pioneer blir så dyr det blir helt uaktuelt..
    som om jeg hadde skrevet det selv, har selv en pv60 og den har krympet noe sykt jeg tenkte i de banene at 50" funker et halvt år så er det bare helt ok etter det. mens med en 63" tenker man nok at denne tv er allt for stor så etter noen måneder er den akkurat passe :-D

da jeg vurderte tvn så googlet jeg endel og en kar hadde sett denne og en kuro ved siden av hverandre og bege hadde like fint bilde. synest pv60 er mere enn svart nok. og kan ikke dømme om at en tv som er 2 år nyere er dårligere på bildet, heller motsatt

Newcomer ThorES sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, er i de baner jeg også tenker, kan umulig være dårligere enn den jeg har nå.. ikke at panasonicen er direkte dårlig akkurat, men har sett de nye pioneer skjermene på utstilling hos elkjop, lefdal osv og de har hatt ett svartnivå som var helt utrolig.. Men om jeg skulle hatt en pioneer 60" hadde jeg kjørt meg helt kanon konkurs, så jeg blir nødt til å ta en kompromiss Derfor vurderer jeg nå denne samsungen som ett alternativ. Som du sier så burde 63" være så diger at jeg synest den er stor selv etter ett år me den på tvbenken.. 42" ble ganske liten allerede etter en uke me tv titting..

Dessuten har samsungen ett utrolig fint design, jeg mener faktisk at denne skjermen har et bedre utseende enn pioneer har på sine skjermer

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Den ultimate TV for meg

Sitat Opprinnelig postet av ThorES
    Hehe, er i de baner jeg også tenker, kan umulig være dårligere enn den jeg har nå.. ikke at panasonicen er direkte dårlig akkurat, men har sett de nye pioneer skjermene på utstilling hos elkjop, lefdal osv og de har hatt ett svartnivå som var helt utrolig.. Men om jeg skulle hatt en pioneer 60" hadde jeg kjørt meg helt kanon konkurs, så jeg blir nødt til å ta en kompromiss Derfor vurderer jeg nå denne samsungen som ett alternativ. Som du sier så burde 63" være så diger at jeg synest den er stor selv etter ett år me den på tvbenken.. 42" ble ganske liten allerede etter en uke me tv titting..

Dessuten har samsungen ett utrolig fint design, jeg mener faktisk at denne skjermen har et bedre utseende enn pioneer har på sine skjermer
    Jeg har gått fra LG 42" til Samsung 50" og siden jeg var kjempefornøyd med den, nå altså videre til en på 63", full HD med et enda bedre bilde og et kjempelekkert design. Dette er den ultimate TV for meg i flere år fremover.:-D

Intermediate frippsi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    510
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av humblen
    Jeg har gått fra LG 42" til Samsung 50" og siden jeg var kjempefornøyd med den, nå altså videre til en på 63", full HD med et enda bedre bilde og et kjempelekkert design. Dette er den ultimate TV for meg i flere år fremover.:-D
    Hm.. det høres ut som du lider av det vi båtfolk kaller "3 fots syken" ;-)
    Så jeg tipper du ender opp med det her om ikke veldig lenge

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av magnesmurf
    Snublet over denne tven mens jeg surfet litt:

Samsung PS63A756 63" Plasma-Tv Full-HD - Netshop.no - pc data foto minne digital

Finner ikke info om den noe sted hos samsung.

Kan heller ikke se at den har vært nevnt her inne før...

Kan denne kanksje være en konkurent til nye Lg 60" PG7000?

Prisen var ikke så aller værst heller...
    Så denne tv nå i kveld på lefdal alnabru i kveld fytti katta for en skjerm,denne var rå!!

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mr samsung
    Så denne tv nå i kveld på lefdal alnabru i kveld fytti katta for en skjerm,denne var rå!!
    Har nevnt dette før - 756-modellen tas ikke inn i Skandinavia av en eller annen merkelig grunn. Samsung Norge hadde ikke noe svar på hvorfor.

Hos Samsung.com.uk eller .de, så finner vi 756-modellen. M.a.o. prøver Samsung å pushe 766-modellen med innebygget Riks-TV (Mpeg4 modul) her i skandinavia. Det fordyrer jo TVen med mange, mange tusen kroner og er slett ikke verdt det for disse Riks-tv-boksene er jo snart gratis. Og er du på kabel, så har du i hvertfall ikke bruk for den boksen.

Her går det forøvrig an å lete etter de nyeste 63 tommerne fra Samsung i ulike nettbutikker her i Norge: (Prisene varierer kraftig hos de butikkene som vises i dette søket her)

Hardware.no - Prisguide

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av frippsi
    Hm.. det høres ut som du lider av det vi båtfolk kaller "3 fots syken" ;-)
    Så jeg tipper du ender opp med det her om ikke veldig lenge

HERLIG - men vi var tre mann som nesten brakk ryggen på det beistet vi bar opp 5 etasjer. Den veide 84 kilo. Noe større enn det kjøper jeg ikke - da blir det prosjektor bare de blir lyskraftige nok til å se på i sommerlyse stuer.
    Her er jo plasmaen fullstending overlegen alle andre. Men jeg stopper her.

Side 3 av 17 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •