Samsung 8-Serie: LE-A860 - 46" og 52" - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 26 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 516
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kristensen
    Har fortsatt 30-dagern på Elkjøp som en mulighet, men er naturligvis veldig fornøyd med tven ellers så det er kjipt å levere den tilbake. Særlig når jeg betalte bare 12990,- for pakken med 46" 8-serie + 19" 6-serie.
    Hvorfor fikk du den så billig?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruuuty
    Hvorfor fikk du den så billig?

Fant meg ikke i at leveringen var så forsinket som den var for alle som kjøpte denne pakken etter nyttår. Fikk ingen beskjeder fra selgeren etterhvert som forsinkelsene løp på. Krevde avslag som kompensasjon for dette og fikk totalt 2000,-. Det som viser seg i ettertid er at det var faktisk ikke Samsungs skyld at tvene var forsinket (som Elkjøp skyldte på), men at Elkjøp ikke betalte beløp de skyldte Samsung og disse derfor holdt tilbake nye leveranser..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min er også litt bananformet, er vel ingenvits å bytte hvis det ikke går utover bildet

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kristensen
    Vanskelig å få tatt skikkelige bilder, men disse viser ca hvordan det er.

Vedlegg 47173

Vedlegg 47174
    Det var nå endel skjevhet også. Min har det i alle fall ikke i den grad. Kanskje min har et snev. Ble usikker nå. Må vel ta et bilde for å få sett det skikkelig. Vanskeligere å se det når den henger på veggen allerede.

Newcomer -Tor- sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lyd-HD get boks

Har selv kjøpt LE46A8 serien og er kjempefornøyd med denne. Men det jeg ikke får til er at jeg kan styre lyden med fjernkontrollen til Get sin HD boks. Må bruke fjernkontrollen til receiveren for å kunne styre lyden

Den er koblet med HDMi mellom TV og Get HD og så har jeg koblet lyd med en optical kabel fra TV ( Audio out) til receiveren. Men får ikke juster lyden med Get fjernkontrollen

Er det noen som har noen tips her. :neutral:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Billigste

Hei

Jeg ser at du referer til 14.995,- som ordinærpris hos Elkjøp? I nettbutikken finner jeg den kun til over 17.000,- Dingz skriver også at den ligger på rundt 14.000,- Hvor finner man 866 til under 15.000,-?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var en kampanje på elkjøp/lefdal rett over nyttår. de har vel omsider stort sett klart å levere de tv'ene nå. fikk i alle fall min for noen dager siden.

tror ikke du finner 46" 866 for under 16. men er vel mulig å få tak i parallellimporterte 856'er for 14-15.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    computercity har denne til 17795,- på nettet- spør man pent kanskje man kan få den til den prisen i butikk...:wink: da får du også med Samsung 19". Kjøpte dette og solgte 19 " for 2400 kr. Satt igjen med 46" til 15600 kr.. Syntes det var en grei løsning. Computercity er datterselskapet til Siba, og har fått et veldig godt inntrykk av priser og service her.De har denne pakken inne nå!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnusavr
    Det var nå endel skjevhet også. Min har det i alle fall ikke i den grad. Kanskje min har et snev. Ble usikker nå. Må vel ta et bilde for å få sett det skikkelig. Vanskeligere å se det når den henger på veggen allerede.
    Siste utvikling:

Får ny tv fra Elkjøp i neste uke. Utmerket service! Det samme kan jeg ikke si om Samsung. Ringte supporten for å høre deres mening om banan-tven min. Der traff jeg naturligvis en svensk dame som antageligvis kunne like mye om tver som jeg kan om sminke. Hun satte meg på hold og var borte ca 5 minutter. Da hun var tilbake på linjen hadde hun vært inne på pauserommet og sjekket deres egen 8-serie. Denne var også skjev og derfor skulle 8-serier være skjeve, altså ingen feil med min. Jeg ba da om at jeg måtte få dette skriftlig, at Samsung produserer 8-serien skjeve fra fabrikk, men da ble hun naturligvis sur.

Så med andre ord, all ros til Elkjøp som bytter tven min etter de så bildene jeg la ut her. Er veldig fornøyd med servicen jeg har fått der.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det en enkel måte å skifte mellom kilder? Har bare dekoder og pc og da blir det litt tungvindt å trykke source-pil ned-pil ned-enter.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hullavstand mellom skuhullene for veggmontering på 46"?

Newcomer Zanto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei jeg har nå fått meg en samung LE46A866S1.
    Jeg er stor for nød med bilde men ett lite problem har duket opp jeg får svat bilde tv når jeg bruker Component på tv.
    Da er det snak om dvd i vadlig SD ?
    Er det fler av dere som har det same ?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stalef
    Noen som vet hullavstand mellom skuhullene for veggmontering på 46"?
    Hvis jeg ikke husker feil er det vel vesa 400x400 (altså 40cm). Dobbelt sjekk manual eller mål selv. Ikke sikkert jeg husker 100% riktig.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnusavr
    Hvis jeg ikke husker feil er det vel vesa 400x400 (altså 40cm). Dobbelt sjekk manual eller mål selv. Ikke sikkert jeg husker 100% riktig.
    Er i ferd med å kjøpe tv'en, så jeg har ingen tv å måle på, og ingen dokumentasjon jeg har funnet på nett har data om dette.

Har bomkjøpt veggfeste før, det er er greitt å vite før jeg bestiller.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er TV'en i hus (LE48A866)! Ser meget bra ut.
    Men jeg har et spørsmål. Jeg har Lyse fiber, og da jeg koblet mottakeren til TV (gjennom HDMI 2 porten) fikk jeg opp bilde. Oppe i venstre hjørne står oppløsningen jeg får, og der står følgende: 720 x 576.

Er dette korrekt? Skal jeg ikke få bedre oppløsning enn det? Hvordan får jeg bedre oppløsning i så fall?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny tv
    Jeg buker HDMI 1 ,betyr nok ingenting, du velger med trykke "source"
    for å endre til 1080i må du inn i menyen på dekoderen.
    slå av strømmen til dekoderen bak/stikkontakt og hold inne meny knappen på fjernkontrollen når du setter på strømmen, da kommer du inn i menyen og kan forandre til 1080

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, dette fikk jeg ikke til...
    Jeg napper ut strøm på dekoder. Holder inne "Menu" på fjernkontroll idet jeg starter dekoder. Da skjer det absolutt ingenting....Vanlig oppstart kommer, med 5 grønne lys og "Laster inn portalen".

Jeg har også prøvd å holde den inne under absolutt hele oppstartsprosessen....sukk

Sitat Opprinnelig postet av tesa
    Gratulerer med ny tv
    Jeg buker HDMI 1 ,betyr nok ingenting, du velger med trykke "source"
    for å endre til 1080i må du inn i menyen på dekoderen.
    slå av strømmen til dekoderen bak/stikkontakt og hold inne meny knappen på fjernkontrollen når du setter på strømmen, da kommer du inn i menyen og kan forandre til 1080

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja kan være noe herk å komme inn, prøv igjen ...noen ganger har jeg måtte gjort det 4-5 ganger for å komme inn, det er bare den første lampen som skal være gul......får du grønne er det bare å starte på ny.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig kom jeg inn på menyen....og har endret ihht slik du sa.
    Men jeg måtte bytte til HDMI 3, da fikk jeg 1080 oppløsning. Tok deretter en restart av dekoderen, og da var jeg plutselig tilbake til 720 x 576

Men etter at den har startet helt opp, og jeg napper ut HDMI-kabelen og jeg setter den i igjen (på TV) får jeg 1080 igjen. Hva er galt??
    Kan jo ikke nappe ut og plugge inn igjen HDMI kabelen hver gang jeg starter TV.

Noen som har opplevd noe tilsvarende?

Sitat Opprinnelig postet av tesa
    ja kan være noe herk å komme inn, prøv igjen ...noen ganger har jeg måtte gjort det 4-5 ganger for å komme inn, det er bare den første lampen som skal være gul......får du grønne er det bare å starte på ny.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ChroniX
    Endelig kom jeg inn på menyen....og har endret ihht slik du sa.
    Men jeg måtte bytte til HDMI 3, da fikk jeg 1080 oppløsning. Tok deretter en restart av dekoderen, og da var jeg plutselig tilbake til 720 x 576

Men etter at den har startet helt opp, og jeg napper ut HDMI-kabelen og jeg setter den i igjen (på TV) får jeg 1080 igjen. Hva er galt??
    Kan jo ikke nappe ut og plugge inn igjen HDMI kabelen hver gang jeg starter TV.

Noen som har opplevd noe tilsvarende?
    Vil bare informere om at nå har det ordna seg her I oppstarten visen dekoderen 720 x 576 anyway. Men etterhvert når TV-bildet kommer, er det korrekt oppløsning som vises. Case closed!

Jeg benytter anledningen til å spør om en ny sak. Hvilken tilkobling har dere for å overføre lyd fra TV til forsterker (receiver)? Optisk lydkabel? Hva er best...?

Side 22 av 26 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •