Samsung 8-Serie: LE-A860 - 46" og 52" - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 26 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 516
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Elkjøp

Har bestilt 2 stk 46a866+19a656 fra elkjøp i haugesund 2/1 fekk tlf 27/1 at tv ville komme den 30/1 etter det så har jeg ikke hørt noe.har ringt nettbutikken ,di skulle sende melding til foretningen,men fremdeles har jeg ikke hørt noe.har ordrernummer på tv ,men nettbutikken finner det ikke er det noen som er i samme situasjon som meg og som kan gi råd hva jeg skal gjøre. det blir litt langt for meg å kjøre bare for spørre dem om dette

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hermos
    Har bestilt 2 stk 46a866+19a656 fra elkjøp i haugesund 2/1 fekk tlf 27/1 at tv ville komme den 30/1 etter det så har jeg ikke hørt noe.har ringt nettbutikken ,di skulle sende melding til foretningen,men fremdeles har jeg ikke hørt noe.har ordrernummer på tv ,men nettbutikken finner det ikke er det noen som er i samme situasjon som meg og som kan gi råd hva jeg skal gjøre. det blir litt langt for meg å kjøre bare for spørre dem om dette
    Løftene fra Elkjøp er at de skal ha pakkene innen den andre uka i feb. altså denne uka.. 19'' har allerede de fleste butikkene fått inn..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nocure
    Løftene fra Elkjøp er at de skal ha pakkene innen den andre uka i feb. altså denne uka.. 19'' har allerede de fleste butikkene fått inn..
    19" Samsung?
    Jeg har fått beskjed om at den ikke kan skaffes, og at jeg må ta til takke med en 19" Sharp. Alternativet er 1.000,- i avslag, sier de.
    Jeg syns det virker besynderlig at 19" fra Samsung ikke kan skaffes, tatt i betraktning at både Hi-fi klubben og expert annonserer de.

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal slå meg til ro med den 19" fra Sharp, men det er kanskje litt vanskelig å dokumentere entydig at den ikke er likeverdig...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå fått kontakt med elkjøp der selgeren sier at tv er på bil ,men kan ikke si når di kommer eller hvor bilen er ,men at di kommer fra et lager i sverige.trur dere dette stemmer,er litt skeptisk.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man ser jo at Elkjøp Lørenskog (Den største regner jeg med) Har fått den inn på lager igjen, men alle er holdt av til kunder som har reservert der. (De har fått inn færre tver, enn kunder som har forhåndsbestilt)

Et tips til alle som venter på dette tilbudet, stikk til din lokale elkjøp og hør om de har 19" a656 inne på lager, de fleste har det men de selger den ikke på nettbutikken mer og skal slutte å selge den. Er du heldig, har de en eller to på lager.
    Håper for guds skyld at 46 tommerne snart kommer inn! Blir jo bare utsatt og utsatt, er fristet til å bestillte Philips 7403, men får håpe at Samsungen er verdt ventingen!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KES
    19" Samsung?
    Jeg har fått beskjed om at den ikke kan skaffes, og at jeg må ta til takke med en 19" Sharp. Alternativet er 1.000,- i avslag, sier de.
    Jeg syns det virker besynderlig at 19" fra Samsung ikke kan skaffes, tatt i betraktning at både Hi-fi klubben og expert annonserer de.

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal slå meg til ro med den 19" fra Sharp, men det er kanskje litt vanskelig å dokumentere entydig at den ikke er likeverdig...
    19'' til Samsung har jeg vært innom å sett på selv i sist uke hos min lokale elkjøp butikk, men venter med å ta den med hjem til jeg får 46''

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KES
    19" Samsung?

19" Samsungen er en veldig god tv. Den selges for 3999kr og jeg trur Elkjøp reklamerte at den kosta 5000kr når de la ut tilbudet på 46" +19". Så du bør absolutt ikke nøye deg med 1000kr i avslag, heller ikke en middels 19". Noen så vet modellbetegnelsen til 19" Sharpen?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Ja, men ved visning av film i 16:9 format vil du få sorte felter på sidene istedenfor.

Er det ikke det ene, så er det i allfall det andre

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satte i går opp min nye 52" -866. Oh my lord for et bilde!!!

Men har et spørsmål til justering av "bildestørrelse". Spesielt på HD-sendinger så får jeg ikke med hele bildet, det virker som det er for mye "zoom" på. F.eks blir logon. til F.eks BBC HD kuttet... Det skal vel ikke være sånn?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sterha
    Satte i går opp min nye 52" -866. Oh my lord for et bilde!!!

Men har et spørsmål til justering av "bildestørrelse". Spesielt på HD-sendinger så får jeg ikke med hele bildet, det virker som det er for mye "zoom" på. F.eks blir logon. til F.eks BBC HD kuttet... Det skal vel ikke være sånn?
    Trykk på tools knappen på fjernkontrollen. Picture size velg just scan. På tv sendinger kan 16:9 gjerne være bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnusr
    Trykk på tools knappen på fjernkontrollen. Picture size velg just scan. På tv sendinger kan 16:9 gjerne være bedre.
    Takk for tilbakemeldingen. Men "problemet" lå på Canal Digital HD tuneren, som ikke sendte signalene på riktig måte. Case closed!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Raskt spørsmål. Hvor finner man "Game-Mode" på tven? Hvis det eventuelt er det?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lcdnorway
    Raskt spørsmål. Hvor finner man "Game-Mode" på tven? Hvis det eventuelt er det?
    Tror det er slik: Hvis du skal ha game mode må du vel koble pcen hdmi inngang 2. Rename den til PC. Dukket den opp da?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nocure
    19'' til Samsung har jeg vært innom å sett på selv i sist uke hos min lokale elkjøp butikk, men venter med å ta den med hjem til jeg får 46''
    Hvilken elkjøp butikk var du innom?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnusavr
    Tror det er slik: Hvis du skal ha game mode må du vel koble pcen hdmi inngang 2. Rename den til PC. Dukket den opp da?

Nei, den gjør ikke det. Selvom PS3 er koblet til, og skiftet navn til PC. Tips?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny firmware ute 1007.1

Mulig jeg er sent ute, men ser ut til at Samsung har lagt ut ny fastvare til 46a866.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rikkmund
    Mulig jeg er sent ute, men ser ut til at Samsung har lagt ut ny fastvare til 46a866.
    Tror ikke du var sent ute nei. Får vel ta å laste ned 1007 da.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hva som er forskjellen/forbedringene på 1007 og 1006?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av baba
    Hvilken elkjøp butikk var du innom?
    Da var både 46A866 og 19A656 hentet hos elkjøp Ble levert til butikken den 12/2, men jeg fikk ikke beskjed før i dag grunnet feil mobnr var registrert hos de.

Butikken var forøvrig elkjøp på Kleppe

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå lagt inn Firmware 1007 og kalibrert. La resultat på første post i denne tråden. Perfekt resultat. http://avforum.no/forum/tv-apparater...ml#post1023652

Ikke store kalibrerings endringer fra firmware 1005. Noen små endringer på white balance.

Side 19 av 26 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •