Samsung 8-Serie: LE-A860 - 46" og 52" - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 17 av 26 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... SisteSiste
Viser resultater 321 til 340 av 516
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av zephyr
    1: Funker heilt fint for meg. Eg spelar mykje Guitar Hero der det er heilt essensielt at skjermen held følge. Har ikkje opplevd noko problem.
    2: Ikkje så vidt eg kan sjå, siterer manualen:

Kvifor skulle den klare å sende gjennom 2-kanals, men ikkje 5.1? Prosesserer apparatet lyden på eit vis før den sender det ut igjen?
    Takk for svar, synd den ikke støtter 5.1 optisk ut, det gjør visstnok Sony sin W4500 serie og det står mellom disse to...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp kjøpt meg 52 tommeren i 8 serien.
    Er meget fornøyd bortsett fra en ting. Jeg får ikke bilde settingen til å lagre seg. Hvis jeg justerer og endelig har fått bildet perfekt, så er alt tilbake til orginal innstilling når jeg slår tv'en på igjen. Noen ganger stiller den seg tilbake uten at jeg slår av tv'en også. Blir bare plutselig svart skjerm ett par sek, og så er alt tilbake til orginalt.
    Noen som har hatt lignende problem? Er det jeg som gjør noe galt?
    Ihvertfall jævlig irriterende!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shark-Baite
    Har nettopp kjøpt meg 52 tommeren i 8 serien.
    Er meget fornøyd bortsett fra en ting. Jeg får ikke bilde settingen til å lagre seg. Hvis jeg justerer og endelig har fått bildet perfekt, så er alt tilbake til orginal innstilling når jeg slår tv'en på igjen. Noen ganger stiller den seg tilbake uten at jeg slår av tv'en også. Blir bare plutselig svart skjerm ett par sek, og så er alt tilbake til orginalt.
    Noen som har hatt lignende problem? Er det jeg som gjør noe galt?
    Ihvertfall jævlig irriterende!

http://avforum.no/forum/tv-apparater...tml#post833605

Sjekk denne

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Biz

Genialt. Det virket. Takker og bukker.
    Tv'en har vært utstillingsmodell så det er sånn det henger sammen

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter mye om og men så er endelig 46a866 bestilt. Hurra!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere jeg vet om nå som har vært innom elkjøp en rekke ganger, og klagd siden de ikke er blitt kontaktet etter at de la inn interesse for tilbudet som ble utsolgt.

Alternativene har da vært å få kjøpt den Sharp Xl2s eller hva den heter til 12999,-, men dette er jo en mye dårligere tv en samsungen!
    De ble også fortalt at størst sannsynlig kommer ikke Elkjøp ti lå ta inn 19" fra samsungen mer, så da kan man velge om man vil få A866 46"+ 19" (fra annet merke) eller trekke fra et par tusen på A866.

Dvs at de gir ut Samsung A866 46" til en sum av 12999,- Det er vel en god pris, hvis man venter til starten av februar! ?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lcdnorway
    Flere jeg vet om nå som har vært innom elkjøp en rekke ganger, og klagd siden de ikke er blitt kontaktet etter at de la inn interesse for tilbudet som ble utsolgt.

Alternativene har da vært å få kjøpt den Sharp Xl2s eller hva den heter til 12999,-, men dette er jo en mye dårligere tv en samsungen!
    De ble også fortalt at størst sannsynlig kommer ikke Elkjøp ti lå ta inn 19" fra samsungen mer, så da kan man velge om man vil få A866 46"+ 19" (fra annet merke) eller trekke fra et par tusen på A866.

Dvs at de gir ut Samsung A866 46" til en sum av 12999,- Det er vel en god pris, hvis man venter til starten av februar! ?
    Hvis du ikkje har behov for 19'' så er jo det et bra tilbud. I og med at du får 46'' billigere(krev å få med en bluray film eller en hdmi kabel i tillegg, det bør de klare å få til)... Jeg hadde ikke gått for Sharp tven..

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppdatert:

Har nå fått kalibrerings utstyr i hus. Calman og eye one display 2. Her er det jeg har komt til så langt: http://avforum.no/forum/tv-apparater...ml#post1038037

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann!

På bildealternativer --> størrelse : kan man velge følgende størrelser.

- autobredde
    - 16:9
    - bred zoom
    - 4:3
    - bare skann

Lurer bare på om autobredde skal være mulig å velge?, den er "greyd-out" hos meg, kan velge alle alternativene utenom autobredde.
    Skal det være slik eller er dette en feil?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Purolatino
    Heisann!

På bildealternativer --> størrelse : kan man velge følgende størrelser.

- autobredde
    - 16:9
    - bred zoom
    - 4:3
    - bare skann

Lurer bare på om autobredde skal være mulig å velge?, den er "greyd-out" hos meg, kan velge alle alternativene utenom autobredde.
    Skal det være slik eller er dette en feil?
    Jeg bruker just scan på pc og blu-ray, 16:9 på tv sendinger. Testa akkurat nå når jeg bruker pc. Alt var et valg bortsett fra autobredde.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnusavr
    Jeg bruker just scan på pc og blu-ray, 16:9 på tv sendinger. Testa akkurat nå når jeg bruker pc. Alt var et valg bortsett fra autobredde.
    Takker for svar!
    Da stemmer det sikkert da, muligens den ikke virker når det er tilkoblet med hdmi og dvi, mener eg har lest det i bruksanvisningen en gang.........
    Hjelper jo å lese bruksanvisningen, hehe...., selv om man aldri gjør det....

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann !

Lurer på om dere andre eiere av denne tv'n bruker forskjellige innstillinger til tv, dvd, blue-ray og konsoll?

Eg bruker en innstilling på hdmi1 til tv med hd dekoder fra canal digital og en annen innstilling på hdmi2 som brukes til dvd, blue-ray, ps3 og xbox360 som kjøres gjennom denon av receiver 3808.

Til nå har jeg brukt HDTV Reviews – LCD TV & Plasma Television Display Rating sine innstillinger for 40"A656, der jeg bruker SD innstillingene for tv på hdmi1 og HD innstillingene for de andre på hdmi2.
    Er ganske fornøyd med disse, men lurer litt på hvilken innstillinger dere andre bruker og om dere bruker forskjellige innstillinger til forskjellige aktiviteter.

Tips og innstillinger mottas med takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer å kjøpe 40" tommeren i 8-serien.
    Noen som mener jeg burde vente til ut februar, eller er det bare å kjøre på ?
    (da tenker jeg på om det kommer nye modeller eller lignende?)

Hvorfor er Samsung 40" LCD-TV LE40A796 , (7-serien) , dyrere enn 866 ? .. Komplett er prisen rundt 1000 i forskjell ??

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haugnæss
    Vurderer å kjøpe 40" tommeren i 8-serien.
    Noen som mener jeg burde vente til ut februar, eller er det bare å kjøre på ?
    (da tenker jeg på om det kommer nye modeller eller lignende?)

Hvorfor er Samsung 40" LCD-TV LE40A796 , (7-serien) , dyrere enn 866 ? .. Komplett er prisen rundt 1000 i forskjell ??
    De nye 2009 modellene kommer nok litt senere, men de er verdt å vente på.

LE40A796 er en LED baklyst TV og har nok litt bedre bilde enn 866, men er en god del tykkere. Til gjengjeld har den bedre lyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lett etter datoer på disse, har du noen formening om når de vil være ute ?
    Snakker vi mot sommern, eller typ mars/april ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har elkjøp sagt at tv`n min kanskje kommer neste uke:-D

Er de som har hatt den en stund fremdeles fornøyd eller?

Så på demo tv`n hos elkjøp i dag, og de kjørte wally fra blu-ray. Det som var irriterende var den tykke svarte streken oppe og nede, blir vel ikke sånn på alle filmer vel? innstillinger?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svelar01
    Da har elkjøp sagt at tv`n min kanskje kommer neste uke:-D

Er de som har hatt den en stund fremdeles fornøyd eller?

Så på demo tv`n hos elkjøp i dag, og de kjørte wally fra blu-ray. Det som var irriterende var den tykke svarte streken oppe og nede, blir vel ikke sånn på alle filmer vel? innstillinger?
    wally? Mener du Wall-E? Filmen er vel i format 1:2.35 og TV'en 16:9, så da må det jo nødvendigvis bli slik.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    wally? Mener du Wall-E? Filmen er vel i format 1:2.35 og TV'en 16:9, så da må det jo nødvendigvis bli slik.
    Wall-e selvsagt:-D , 1:2.35 er vel ikke standarden på de fleste blu-ray filmer vel? Vanlig dvd er vel i 16:9?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svelar01
    Wall-e selvsagt:-D , 1:2.35 er vel ikke standarden på de fleste blu-ray filmer vel? Vanlig dvd er vel i 16:9?
    1:2.35 er standard på mange filmer enten de kjøres på kino, legges på DVD eller Blu-ray. Du vil vel ikke kutte vekk bildet på originalfilmen for å få den til å passe på en 16:9 TV?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zephyr
    Garantiene den nordiske modellen har er følgande:

Det einaste som er verdt noko her er henteservice og pixelgaranti. Ulempen er at importmodellen ligg 5000,- kroner over den nordiske. Elkjøp sit tilbod var kjempebra for dei som fekk apparatet. Eg fekk beskjed om at det var 4-5 månaders leveringstid, difor kjøpte eg 856 frå Netshop. Vanleg garanti og reklamasjonsrett har ein sjølvsagt uansett.

Du kan forresten få 866 som importmodell, dei fleste har faktisk denne modellen av nettbutikkane, kun enkelte, som Netshop, som har 856.
    Modellbetegnelse som slutter på XXE er "norsk" modell med Samsung Norge sine garantier!

Side 17 av 26 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •