Samsung 8-Serie: LE-A860 - 46" og 52" - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 26 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 516
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mortica
    Nei...jeg har (eller det vil si kona) et ønske om færre bokser og ikke minst støyende PC ut av stua.... går jo an å håpe at man kunne eleminert en boks ...... kunne jo vært fint om det funka å streame noen filmer og sett på noen bilder fra maskina som står på kontoret for eksempel... Slik jeg forstår det så skal du f.eks jo kunne sette en minnepinne rett i sida på TVn og se på film....
    Jeg har en lydløs PC og Internet / Filmer fra PC (Blu-ray) brukes vel så mye som TV :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei, hva kan man bruke LAN inngangen på tv'en til? Kan man bruke den til å surfe på internett? Har bestilt meg 46 tommer'en. :-D Gleder meg til jeg får den............

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av baba
    hei, hva kan man bruke LAN inngangen på tv'en til? Kan man bruke den til å surfe på internett? Har bestilt meg 46 tommer'en. :-D Gleder meg til jeg får den............
    Nei, TV'en har dessverre ikke noen innebygget nettleser (dessverre). Men, den har en begrenset mulighet til å nå skreddersydd informasjon fra nettet.

Newcomer glenners sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zx300
    Blir vel en tur til Lefdal i Stavanger og da(v/Kvadrat), men dem har jo ikke inne. Får bestille og vente.
    ELLER er det andre plasser som har samme tilbud, og kanskje har inne?

Er på jakt etter 46"+19" til 14990 som Lefdal har.

EDIT:
    Er dette en norsk model? Hva med pixel garenti?
    Elkjøp har vel dette tilbudet nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av glenners
    Elkjøp har vel dette tilbudet nå.

Har vært på Elkjøp i dag for å kjøpe. Det er stort sett tomt for denne pakka med 19" og 46" over hele landet. Til og med utstillingsmodellene er solgt ut over alt. Hos Lefdal er det også utsolg.... arghhhh.
    Hvis man finner noe så er man heldig. Jeg fikk de til å sjekke om det var snakk om den nordiske modellen altså varenr LE46A866S1W/XXE. Det var det IKKE etter det vi kunne se. Vi fant mange andre modeller som hadde varenr som sluttet med XXE men altså IKKE denne pakken til 14995,- det var jo en mager trøst for oss som ikke fikk benyttet oss av tilbudet. Hvis noen vet om steder hvor de fortsatt har tilbudet, så er det bare å rope ut.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk de til å sjekke om det var snakk om den nordiske modellen altså varenr LE46A866S1W/XXE. Det var det IKKE etter det vi kunne se. Vi fant mange andre modeller som hadde varenr som sluttet med XXE men altså IKKE denne pakken til 14995,- det var jo en mager trøst for oss som ikke fikk benyttet oss av tilbudet.
    Hvilken rolle skulle det spille om det var en nordisk modell eller ikke?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært på Elkjøp i dag for å kjøpe. Det er stort sett tomt for denne pakka med 19" og 46" over hele landet. Til og med utstillingsmodellene er solgt ut over alt. Hos Lefdal er det også utsolg.... arghhhh.
    Hvis man finner noe så er man heldig. Jeg fikk de til å sjekke om det var snakk om den nordiske modellen altså varenr LE46A866S1W/XXE. Det var det IKKE etter det vi kunne se. Vi fant mange andre modeller som hadde varenr som sluttet med XXE men altså IKKE denne pakken til 14995,- det var jo en mager trøst for oss som ikke fikk benyttet oss av tilbudet. Hvis noen vet om steder hvor de fortsatt har tilbudet, så er det bare å rope ut.
    Annonsegaranti?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Hvilken rolle skulle det spille om det var en nordisk modell eller ikke?
    Utvidet garanti og litt annen software etter det jeg har skjønnt. Blant annet har Samsung Norden null pixel feil garanti. Det vil si en død pixel så kan du kreve ny skjerm. Dette gjelder kun modeller som slutter på XXE

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utvidet garanti og litt annen software etter det jeg har skjønnt. Blant annet har Samsung Norden har null pixel feil garanti. Det vil si en død pixel så kan du kreve ny skjerm. Dette gjelder kun modeller som slutter på XXE
    Kjøper du på Elkjøp, så har du 30 dager full retur-rett. Hva slags utvidet garanti? Tror ikke dette er noe å betale noe ekstra for.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kompis som kjøpte dette tilbudet hos elkjøp snakket med en av sjefene der, som sa at de hadde pixelgaranti på skjermene i denne pakken. Så JA det er et godt tilbud!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KES
    Annonsegaranti?
    Det står i tilbudsavisen med liten skrift at varer som blir utsolgt under kampanjen og ikke kommer tilbake under kampanjen ikke har noe garanti for at kunden får det.

Active OhmRecs sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare å stå opp tidlig når januarsalget setter i gang! Jeg var på lefdal på Alna klokka 0600 på fredagen, Hadde faktisk ikke sovet den natta. Ifølge selgeren der hadde denne tven (ihvertfall 46", ikke 19") 100% pixel garanti. Ikke det at det er noen døde pixler på min, og heller ikke noe tegn til clouding. Det er en SUPER tv, jeg hadde aldri trodd jeg skulle få så bra bilde ut av den. Men det er klart, man må jo fore den med skikkelige signaler for å få BRA bilde. Digitale sendinger blir ok, men ikke noe slår BluRay og andre HD-kilder.

Active OhmRecs sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...Også var det jo litt artig å lese Lyd og bilde som kom i postkassa i går, at 19" fikk best i test, og har en listepris på 4000 kroner! så hvis man vrir og vender litt på det kan man si at man har fått en 20.000 kroners TV til 11.000

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lcdnorway
    Det står i tilbudsavisen med liten skrift at varer som blir utsolgt under kampanjen og ikke kommer tilbake under kampanjen ikke har noe garanti for at kunden får det.

Hvis du ser et annet sted i avisen så står det 3 dager annonsegaranti med litt større skrift.

Jeg har da vært hos Elkjøp nå i ettermiddag og prøvd meg på annonsegarantien og fikk medhold av selgeren at jeg faktisk har krav på tilsvarende tilbud eller bedre i henhold til annonsegarantien...
    Faktum er at 866 er helt og holdent utsolgt i alle butikkene.
    Selgereren måtte ringe inn sentralt til Elkjøp og fikk da vite at de jobbet med å lage en erstattningspakke for de som ønsket å benytte seg av annonsegarantien. Jeg har da fått en utskrift fra Elkjøp med bekreftelse på at jeg ønsker å benytte meg av annonsegarantien og at de
    skal ringe meg i løpet av mandagen med forslag til en erstattningspakke som er tilsvarende eller bedre, det er da opp til meg om jeg vil benytte meg av det tilbudet de kommer med på mandag. Så da er det bare å vente og håpe... kanskje de hoster opp en enda bedre tv... lurer på hva det kunne vært....

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det står jo veldig mye motstridene informasjon om annonsegaranti i den tilbudsavisen. Uansett går vel 3 dagers fristen for å kreve annonsegarantien ut i morgen. Er vel liten sjangs for at noen butikker er åpne i morgen?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor lenge varer tilbudet på elkjøp og lefdal? ser at lefdal sier tilbudet varer til 4 januar, men det er jo en søndag..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruuuty
    Det står jo veldig mye motstridene informasjon om annonsegaranti i den tilbudsavisen. Uansett går vel 3 dagers fristen for å kreve annonsegarantien ut i morgen. Er vel liten sjangs for at noen butikker er åpne i morgen?
    Det er vel desverre for seint nå ja...
    Det er ikke akkurat entydig det som står i tilbudsavisen, men på side to står det tydlig at det er 3 dager annonsearanti. Nederst på hver side står det:
    "Vi garanterer at du får kjøpt det annonserte produktet i 3 dager. Blir vi ikke utsolgt vil prisene gjelde tom. 3 januar"..... altså litt tvetydig.... men elkjøp var altså enige i at de hadde brutt annonsegarantien tidligere i dag.... blir spennende å se hva de hoster opp på mandag. Jeg så at denne stod til salgs i nettbutikken fram til akkurat nå for 1 time siden... Elkjøp - Samsung 46" LCD-TV m/MPEG4 Så de må jo ha hatt noen til overs som enkeltstående TV er utenfor pakken med 19"...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du ser et annet sted i avisen så står det 3 dager annonsegaranti med litt større skrift.

Jeg har da vært hos Elkjøp nå i ettermiddag og prøvd meg på annonsegarantien og fikk medhold av selgeren at jeg faktisk har krav på tilsvarende tilbud eller bedre i henhold til annonsegarantien...
    Faktum er at 866 er helt og holdent utsolgt i alle butikkene.
    Selgereren måtte ringe inn sentralt til Elkjøp og fikk da vite at de jobbet med å lage en erstattningspakke for de som ønsket å benytte seg av annonsegarantien. Jeg har da fått en utskrift fra Elkjøp med bekreftelse på at jeg ønsker å benytte meg av annonsegarantien og at de
    skal ringe meg i løpet av mandagen med forslag til en erstattningspakke som er tilsvarende eller bedre, det er da opp til meg om jeg vil benytte meg av det tilbudet de kommer med på mandag. Så da er det bare å vente og håpe... kanskje de hoster opp en enda bedre tv... lurer på hva det kunne vært....
    jeg møtte opp på elkjøp fredag og di hadde den ikke innne,men jeg kunne få en sharp til samme pris ,da refererte jeg til avisen og da tok selgeren kontakt med noen og jeg fekk en utskrift at di skulle ordne en tv til meg innen 30 dager til samme pris

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lefdal har lagt ut ny kundeavis no..

Der har de kampanje på samme tv pakke som på "januarsalget"...

Så då får de som vil ha bare møte opp tidlig så må de ihvertfall skaffe noe...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPSE
    Lefdal har lagt ut ny kundeavis no..

Der har de kampanje på samme tv pakke som på "januarsalget"...

Så då får de som vil ha bare møte opp tidlig så må de ihvertfall skaffe noe...
    Dette er nok ikke noe super-tilbud, men en del av en vanlig prisutvikling. Husk også 856 (uten RiksTV) har vært tilgjengelig lenge for ca 15.000,-

Når vi i tillegg har finanskrise og folk er forsiktige med å kjøpe dyre luksusvarer, så tilsier dette også prisreduksjoner. Det eneste argumentet mot er den svake kronen.

Side 11 av 26 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •