Samsung 8-Serie: LE-A860 - 46" og 52" - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 26 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 ... SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 516
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Finner ikke dette tilbudet på elkjøp, men ser Lefdal skal ha det (står ikke modellnr i kundeavisen, men regner med det er samme kampanje som de netopp hadde til 19995...

Då er spørsmålet...
    Kan de som kjøpte til 19995 for under 30 dager siden gå å få tilbake 5000 kr? Lefdal har jo 30 dagers retur rett.. Får man ikke tilbake 5000 så kan man jo bare returnere og kjøpe på nytt...

Har ikke kjøpt denne, men søskenbarnet mitt kjøpte for ca 3 uker siden for 19995.. Litt surt at den no kommer så "billig"..

Vurderer å kjøpe sjøl no når den er så billig

Min plasma begynner å bli utdatert....

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPSE
    Finner ikke dette tilbudet på elkjøp, men ser Lefdal skal ha det (står ikke modellnr i kundeavisen, men regner med det er samme kampanje som de netopp hadde til 19995...

Då er spørsmålet...
    Kan de som kjøpte til 19995 for under 30 dager siden gå å få tilbake 5000 kr? Lefdal har jo 30 dagers retur rett.. Får man ikke tilbake 5000 så kan man jo bare returnere og kjøpe på nytt...

Har ikke kjøpt denne, men søskenbarnet mitt kjøpte for ca 3 uker siden for 19995.. Litt surt at den no kommer så "billig"..

Det burde ikke være et problem å få igjen 5000 hvis det er under 30 dagers siden du kjøpte den når tilbudet dukker opp.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arild23
    Nå er det valgets kval....

Pioneer 5090H eller Samsung 52" 866?

Virker som det er en del små feil med Samsungen...

Og disse to skiller ikke så mye i pris nå lengre.

Hva mener folket...?
    Siden jeg har pc koblet til falt valget lett for meg, det ble samsung. Ville ikke risikere noe innbrenning. Hender jeg sovner foran tven ogå, da er det kjipt når en tv kanal står å viser prøve bilde hele natten. Så LCD fant jeg tryggest.

Ellers er sikkert også Pioneern en topp skjerm. Med blu-ray og pc bruk er det i alle fall kjempe bra bilde på samsungen. Canal Digital HD er også bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnusavr
    Det burde ikke være et problem å få igjen 5000 hvis det er under 30 dagers siden du kjøpte den når tilbudet dukker opp.
    Fant ut at det var Expert han hadde kjøpt det på.. De og har 30 dager, men de har jo noen vilkår om at forpakning ikke skal være åpnet osv...

Noen som tror det vil funke å få tilbake 5000? :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arild23
    H er det bare at den kan brukes til rikstv?
    Er det noen andre forskjeller?

Hvor kan man få 5090 til under 20000?
    Ja, 5090H er med Riks TV tuner.

Rettelse det er 5090H som selges for 19995,- på Elkjøp fra 2. januar.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Ja, 5090H er med Riks TV tuner.

Rettelse det er 5090H som selges for 19995,- på Elkjøp fra 2. januar.
    Begge kan vel brukes til rikstv. 866 er i alle fall klar (856 er ikke det).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når en tv er Riks Tv Klar, betyr det at den også kan brukes med kort for Canal Digital Kabel (Oslo)?
    Hvilke cam kort kan brukes. Kjøpes hvor?
    Hva skal evt Tv være merket med for å kunne bruke Cam kort og Canal Digital Kabel?

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPSE

Då er spørsmålet...

Er det noen som kan si om det er denne Samsung 8-Serie: LE-A860 - 46" det er snak om?
    Hvilke 19" er det som følger med? Verdi på den?

Active OhmRecs sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig jeg må på lefdal i morgen altså... På tide å bytte ut bakprojeksjonstvn

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grendsen
    Når en tv er Riks Tv Klar, betyr det at den også kan brukes med kort for Canal Digital Kabel (Oslo)?
    Hvilke cam kort kan brukes. Kjøpes hvor?
    Hva skal evt Tv være merket med for å kunne bruke Cam kort og Canal Digital Kabel?
    Tviler sterkt på at du kan bruke tunern med canal digital cabel. Skal ikke si dette 100% sikkert. Men det er vel mpeg2?

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var 1 stk 46" A866 og 1 stk 19" A656 i hus og båret opp til 4 etg! Så nå må jeg bare vente på at kvinnfolket våkner så jeg får flyttehjelp til bakprojeksjonstvn. 14.995 på lefdal!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OhmRecs
    Da var 1 stk 46" A866 og 1 stk 19" A656 i hus og båret opp til 4 etg! Så nå må jeg bare vente på at kvinnfolket våkner så jeg får flyttehjelp til bakprojeksjonstvn. 14.995 på lefdal!

Gratulerer med ny kjempe tv

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OhmRecs
    Hei!
    Er det noen som vet om tilbudet om pakkekjøp av to Samsung-Tver til en gunstig pris også gjelder plasma? Ser at 19-tommeren er koblet til diverse større LCD-varianter, men ikke til plasma.

Har veldig lyst på 'dovregubben' sjøl, PS63 A760. En 'gratis' 19" i tillegg kunne nok resultert i bytur...

Får ringe Elkjøp/Expert og høre hva de har å si.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel ferdige "pakker" butikkene får av samsung iflg.selgeren, så jeg tviler på at du får laga en like gunstig pakke med andre modeller. For jeg måtte lagt på 5000 for å ikke ta med 19"... Aner ikke hva jeg skal med den

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir vel en tur til Lefdal i Stavanger og da(v/Kvadrat), men dem har jo ikke inne. Får bestille og vente.
    ELLER er det andre plasser som har samme tilbud, og kanskje har inne?

Er på jakt etter 46"+19" til 14990 som Lefdal har.

EDIT:
    Er dette en norsk model? Hva med pixel garenti?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er litt skeptisk til den tv'en siden den er så tynn.
    Har det gått på bekostning av bildekvalitet, eller leverer den fortsatt godt bilde?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bendiksen
    Er litt skeptisk til den tv'en siden den er så tynn.
    Har det gått på bekostning av bildekvalitet, eller leverer den fortsatt godt bilde?
    Har lest igjenom hundrevis av innlegg fra eiere av 8-serien på avsforum.com og de fleste der skryter av bildet. Det som går igjen av negative kommentarer er stort sett relatert til clouding på enkelte eksemplarer. En del har da byttet til et annet eksemplar og er da storfornøyd. 44mm er da ikke så ekstremt tynt. Pioneer's beste plasma idag (KRP-500M) er 64mm. De viste frem en prototype på CES 2008 som var 9mm. LG vil annonsere en LED baklyst LCD TV på CES 2009 som er 24.8mm.

Trenden er nok tynnere OG bedre modeller fremover.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva med alle de andre funksjoenen i 8 serien

Nå har jeg lest igjennom hele denne noe langtrekkelige tråden, som jeg har en følelse av at handler om clouding eller ikke clouding.....
    Har likevel kommet fram til at må ha den bare må ha den.. Jeg er fortsatt nyskjerrig på et par ting.

Det er faktisk ikke viet 2 ord til alle disse andre funksjonene som ligger denne fantastiske TV´n.

Hvordan funker :
    Wiselink PRO og DLNA. Hvordan funker dette i praksis? Kan man bla på en grei måte i større bildebibliotek? Hva med å streame film og musikk fra PC? Osv osv... er det noen der ute som kan si et par ord om dette så hadde jeg (og sikkert mange andre vært taknemlige)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mortica
    Hvordan funker :
    Wiselink PRO og DLNA. Hvordan funker dette i praksis? Kan man bla på en grei måte i større bildebibliotek? Hva med å streame film og musikk fra PC? Osv osv... er det noen der ute som kan si et par ord om dette så hadde jeg (og sikkert mange andre vært taknemlige)
    Jeg har et inntrykk av at dette er ubrukelig sammenlignet med å koble PC'en rett på TV'en.

Du har vel ikke en så fin TV uten å kunne surfe på Internet med den i tillegg til å se på TV / film, kjøre ITunes, se på youtube og annet?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Jeg har et inntrykk av at dette er ubrukelig sammenlignet med å koble PC'en rett på TV'en.

Du har vel ikke en så fin TV uten å kunne surfe på Internet med den i tillegg til å se på TV / film, kjøre ITunes, se på youtube og annet?
    Nei...jeg har (eller det vil si kona) et ønske om færre bokser og ikke minst støyende PC ut av stua.... går jo an å håpe at man kunne eleminert en boks ...... kunne jo vært fint om det funka å streame noen filmer og sett på noen bilder fra maskina som står på kontoret for eksempel... Slik jeg forstår det så skal du f.eks jo kunne sette en minnepinne rett i sida på TVn og se på film....

Side 10 av 26 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •