Jeg har en 40 tommer fullhd-tv fra Samsung som jeg bruker som pc via HDMI. Problemet er at bildet på skjermen har en tedens til å ,, mm. Vanskelig å beskrive. Det hopper opp og inn, lagger eller flimrer i noen få ms. Dette skjer, tja. En gang pr 10 minutt?

* HDMI-kabelen jeg bruker er på to meter og kosta vel rundt 400. Fikk beskjed fra hifiklubben thats the best you can get. Har prøvd med en HDMI fra clash`ern også. Men det flimra bare 100 ganger oftere med den faktisk.

Jeg aner ikke hva det kommer av. Har prøvd forskjellige HDMI-utganger (har vel tre forskjellige på tvn) og satte ned pcn på gulvet, og ikke på samme bord som tvn.

Her er spec:

TV - Samsung 40" LCD-TV LE40M87BD 1920x1080p, 15000:1, 8ms
PC - Acer Aspire L5100
LYD - Empire R1900TII

Siden tvn ikke har DVI-inngang, har jeg kun prøvd med HDMI. Overgagn fra DVI til VGA blir for dumt.

Alt er tilnærmet nytt. Har også en Logitech MX5500 som kjører bluetooth. Men tviler på at det har noe betydning.

Før sto alt på samme bord, men nå står pcn på gulvet. Har er KNØTTLITE rom med alt dette (7-8 kvm?) så ville helst hatt alt på samme plass. Men men. =/

Hva kan være galt? Jeg har sjekka skjermdriveren til pcn... fant ikke noe galt der. :-(