Samsung A656 vs Sony W4500 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av code131158
    Jeg også vurderer Samsung 52a656, men opp mot W4000 (ettersom den koster 16500) Men med Netshops tilbud så heller jeg på Samsungen. Lest noen steder at Samsung tv'er lagger, out of sync -når det gir ut lyd til surround anlegg, noen som har lest noen steder at det gjelder også denne tv'n eller ikke? Har tenkt å ta med Samsung HT-TXQ120 surround samtidig.
    Jeg har denne TVen, og lyden kommer noe senere dersom når jeg sender lyden fra parabolen til TVen gjennom HDMI og optisk fra TVen ut på anlegget enn om lyden går direkte med coaxial fra parabol til anlegg. Mulig årsaken er den du nevner, men det kan jo også være andre faktorer.

Det er uansett uaktuelt å kjøre lyden via TV siden det ikke gir 5.1 lyd ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ivan Drago
    Jeg har denne TVen, og lyden kommer noe senere dersom når jeg sender lyden fra parabolen til TVen gjennom HDMI og optisk fra TVen ut på anlegget enn om lyden går direkte med coaxial fra parabol til anlegg. Mulig årsaken er den du nevner, men det kan jo også være andre faktorer.

Det er uansett uaktuelt å kjøre lyden via TV siden det ikke gir 5.1 lyd ut.
    Det virker logisk at lyden kommer noe senere når den tas gjennom TV'en.
    TV Apparatet vil vel bruke litt tid på å prosessere bildet og forsinker vel lyden slik at den holdes synkronisert med bildet. Om lyden sendes direkte fra tuner får man ikke den forsinkelsen, men endel moderne receivere har vel mulighet til å legge inn forsinkelse slik at det kommer i sync igjen.
    Det viktigste er vel at TV'en har så kraftig computer at prosesseringstiden blir minst mulig.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •