Hantarex

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Hantarex

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hantarex

Fant en artikkel på DinSide Bolig - Håndlagde TVer? Ja takk om Norwegian Custom Media Solution som selger / monterer disse TV`ene.
    Må tilstå at jeg ikke hadde hørt om dem før og et søk på avforum ga 4 svar..
    Noen som kjenner til disse ??

Og hvorfor er håndmonterte TV`er bedre enn maskin montert ??
    Sitat Dette er TVer som i langt større grad enn vanlig blir satt sammen av personer i stedet for maskiner. Vår filosofi er at håndlagde og håndtestede produkter har en bedre kvalitet.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Fattigmann
    Fant en artikkel på DinSide Bolig - Håndlagde TVer? Ja takk om Norwegian Custom Media Solution som selger / monterer disse TV`ene.

Sitat Dette er TVer som i langt større grad enn vanlig blir satt sammen av personer i stedet for maskiner. Vår filosofi er at håndlagde og håndtestede produkter har en bedre kvalitet.
    Har tittet på disse hos NCMS noen ganger. Helt ok. Vet ikke om skjermen var kalibrert. Ta kontakt med LTR Audio. Han har en slik selv, samt at han vet en del om disse skjermene.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fattigmann

Jeg vil gjerne også vite om noen har erfaringer med Hanrarex!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •