Tøft valg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Tøft valg?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tøft valg?

Hei.
    Skal kjøpe flatskjerm,og hadde vel bestemt meg for Pioneer PDP-LX5090 etter mye vingling frem og tilbake. Nå ser jeg at jeg kan få LG 60PG7000 til rundt samme prisen.
    Vil gjerne ha noen innspill fra andre som vet mere om dette en meg,om hva jeg bør gøre?
    Har lyst på den 60" tommern, men 50" tommern fra Pioneer er vel et tryggere kjøp?
    Kjører for det meste på signal fra parabol,dvd,playstation.

Lurer også på utviklingen på plasma de siste 2-3 årene,en toppmodel fra pioneer for 2 år siden kontra en ny Lg eller tilsvarende?

Alle tips/annbefalinger motas med takk,

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om 3-4 år, så er nok nåtidens Pioneer utdatert. Japanerne eller hvem då nå enn er som utvikler pioneer, jobber for tiden med å utvikle 4000 linjer..Når dette kommer er jo et spørsmål, men det kommer etterhvert..
    Men for og svare på innlegget ditt...Pioneer SELVFØLGELIG..
    Dette er knall skjermer, med et utrolig bra bilde, er ikke så heldig og ha det selv, men når den tid kommer, så skal jeg garantert ha Pioneer.. Finnes ingen bede.

På papiret kan jo LG se veldig imponerende ut, men sett de ved siden av hverandere, så skal jeg love deg du ser forskjell.

Så min anbefaling er selvfølgelig Pioneer.
    Ingen over, ingen ved siden, men mange under

Newcomer K.Larsen sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rml
    Hei.
    Skal kjøpe flatskjerm,og hadde vel bestemt meg for Pioneer PDP-LX5090 etter mye vingling frem og tilbake. Nå ser jeg at jeg kan få LG 60PG7000 til rundt samme prisen.
    LG når ikke opp til anklene på Pioneer. Heller en 50" pioneer enn en 60" LG.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •