LG eller pioneer plasma? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Spørsmålet er vel egentlig om prisforskjellen mellom Pioneer og andre merker faktisk er verd mellomlegget. Pioneer har satt en luksus pris på sine tv-er og jeg synes ikke de leverer bare fryd og gammen. 8 generasjon Pioneer sliter en del med hakking i loddrette bevegelser. En kjapp tilt ser ikke så veldig bra ut. Dette så jeg også på en 9 generasjon, men det var en butikk modell så det er mulig man kan justere det bort. Pioneer har det beste sortnivået og den mest korrekte fargebalansen, men jeg skulle ønske de kunne løst bevegelses problemet da jeg faktisk finner det mer forstyrrende enn mye annet…

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Duckand
    Takker!
    Lysten til å kjøpe pioneer, er stor. -må innrømme det hadde vert gjevt å ha et så bra TV på veggen. samtidig er kanskje LG et mer fornuftig valg, med tanke på livssituasjon. dermed blir det nok LGn.

Mange takk for innspill! skal poste hva det blir til slutt
    Jeg er sikker på at du ikke kommer til å angre ett eneste sekund. Jeg bruker den til BD og satellitt (standard og HD) og bildet er i sin helhet meget bra. Jeg personlig blir litt lei maset om absolutt sort. Smaken er som kjent som baken, men jeg mener sortnivået er godt nok. LG 'n har så mange andre gode egenskaper. Det er et hav av bildeinnstillinger, så det skal godt gjøres å ikke bli fornøyd.
    Ellers kan det jo nevnes at den har hele 4 HDMI og USB. Snasent å bare plugge i MP3 el og høre på favorittmusikken. Koble til en optisk digitalkabel fra LG'n og inn på forsterkeren og det blir bare lækkert

Et annet pluss er at den er bare griselekker der den henger på veggen.

Spent på å høre hva du bestemmer deg for...
    Lykke til!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •