Samsung LE-32A656

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE-32A656

Hei,

Har lenge tenkt på å kjøpe ny TV og valget har nå falt på Samsung LE-32A656 32" tommer. Har sett meg litt rundt om kring etter priser, og de varierer mye.

Hos kelkoo fant jeg noe merkelig. Datakjeden selger den både til kr 6 996 og kr 7 951.

Samsung 32" LCD-TV LE32A656 1920 x 1080 Full-HD,4xHDMI,15000:1,6ms (LE32A656A1FXXU) er beskrivelsen av den dyreste, mens

SAMSUNG 32" LCD-TV LE32A656 --Full HD, 100Hz, DVB-T-- er beskrivelsen av den billigste av de to.

Hva er egentlig forskjell? På forhånd takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sannsynligvis at den ene er parallelimportert, mens den andre kommer fra Samsung i Norge eller Samsung Nordic. Sistnevnte er litt dyrere, og har pixelgaranti og det er garantert at du får norsk meny på tven og norsk bruksanvisning.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan vara skillnad på vart datakjeden har har köpt in apparaterna ifrån. Ser inte ut som om någon av modellerna är Nordiska. Vad jag vet så skall nordiska modeller sluta på XXE, tex LE32A656/XXE.

Expert har faktiskt gjort en riktigt bra översikt på vad det betyder för dig som förbrukare att köpa en Nordisk kontra en importerad modell.

Expert.no

Uansett så är det en riktigt bra tv men ta reda på vad det är för modell så du vet vad du får. Du har bland annat bättre garantier från Samsung Norge på nordiska modeller men dessa kostar stort sett alltid mer än importerade, så det är upp till var och en om man vill ta chansen.

Lycka till

Newcomer caines sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, har tenkt til å kjøpe denne tv'en enten i dag eller i morgen. Så trenger et litt kjapt svar.

Kan noen gi meg en link til en nettside med den billigste og beste versjonen av denne tven? Har 8000,- til rådighet...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg går for Komplett.no der den koster 6 990,-.

Noen som absolutt fraråder meg å kjøpe deres versjon av tven, eller har jeg gjort et bra valg?

Newcomer Marianne25 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jongro
    Tror jeg går for Komplett.no der den koster 6 990,-.

Noen som absolutt fraråder meg å kjøpe deres versjon av tven, eller har jeg gjort et bra valg?
    Dette er jo en veldig bra Lcd men Kompett selger ikke den nordiske modellen bare så du vet dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marianne25
    Dette er jo en veldig bra Lcd men Kompett selger ikke den nordiske modellen bare så du vet dette.
    Har egentlig aldri tenkt på det, men hva er egentlig ulempene ved at modellen ikke er nordisk? Har det så mye å si? Jeg sjekket expert.no-linken pelle1 linket til og helt ærlig betyr ikke de tingene der så mye for meg.

Det eneste er vel

• nulltolleranse mot pikselfeil ? Samsung i Norden har gått et steg lenger, og gir deg en ny TV om du har en eneste pikselfeil på en 26-tommers TV eller større. Den vanlige garantien tillater et antall pikselfeil.
    • Henteservice i hele landet om TV-en må repareres. 32 tommer og oppover.

Noen som kan vise til en lignende nordisk modell, så jeg kan få se prisforskjellene?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •