LGpg3000 er dette no og satse på ?????

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 17 av 17
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LGpg3000 er dette no og satse på ?????

Er på jakt etter plasmatv.Dette er mitt første flattv så veldig usikker. er LGpg 3000 noe og satse på pris ca 11000kr. Liker design og bilde jeg ser i butikken.
    Håper på hjelp.
    Venlig hilsen B B

Newcomer Marianne25 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BAKER BOY
    Er på jakt etter plasmatv.Dette er mitt første flattv så veldig usikker. er LGpg 3000 noe og satse på pris ca 11000kr. Liker design og bilde jeg ser i butikken.
    Håper på hjelp.
    Venlig hilsen B B
    Da er det vel bedre å kjøpe storebror PG6000 som du får for drøye 11,000,- i 50 tommer og 42 for mellom 7-8000,- Syntes den PG3000 var noe vel dyr hvor har du sett den til denne summen? Liker du design og bilde på PG3000 så vil du garantert også like PG6000 det er en bedre tv også.

Newcomer GodGutten sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LG3000 høres jo ikke akkurat nytt ut da...

Marianne: Har du noen raske pro-cons mellom PG6000 og Pannys PX80?
    Har den siste selv, men prøver å hjelpe en kamerat...

Han ser litt film og spiller noe, men ser for det aller meste sd via canal digital dekoder (pvr).

Takker

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PG3000 er en bra TV til prisen. PG6000 er bare litt dyrere, har noen flere innganger og slikt. Jeg har ikke sett de side om side, men tror ikke det er store forskjellene ute å går.

PG6000 vs PX80 er ganske jevnt. Smak og behag.

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GodGutten
    LG3000 høres jo ikke akkurat nytt ut da...

Marianne: Har du noen raske pro-cons mellom PG6000 og Pannys PX80?
    Har den siste selv, men prøver å hjelpe en kamerat...

Han ser litt film og spiller noe, men ser for det aller meste sd via canal digital dekoder (pvr).

Takker
    Som spade her sier jevnt jeg sier hipp som happ og ville valg den jeg likte best personlig. Begge er veldig gode plasma skjermer til en rimelig pris og snakker man 50 tommer så er jo PG skammpriset så der får man virkelig mye for pengene. PG er noe bedre utstyrt og har et finere design helt klart mens PX scorer noe bedre på sortnivå men ikke nok til å velge bort den andre syntes nå jeg.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marianne25
    Som spade her sier jevnt jeg sier hipp som happ og ville valg den jeg likte best personlig. Begge er veldig gode plasma skjermer til en rimelig pris og snakker man 50 tommer så er jo PG skammpriset så der får man virkelig mye for pengene. PG er noe bedre utstyrt og har et finere design helt klart mens PX scorer noe bedre på sortnivå men ikke nok til å velge bort den andre syntes nå jeg.
    Takk spade og marianne.

Men har hørt et sortnivået ikke er å kimse av her, og at px er bedre på sd? Enig med deg om at pg har bedre design selv om den kanskje kan virke litt klumpete. Flere innstillinger blir jo også nevnt, men noen nevner jo at px henger bedre med i raske film- og spillsekvenser...

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GodGutten
    Takk spade og marianne.

Men har hørt et sortnivået ikke er å kimse av her, og at px er bedre på sd? Enig med deg om at pg har bedre design selv om den kanskje kan virke litt klumpete. Flere innstillinger blir jo også nevnt, men noen nevner jo at px henger bedre med i raske film- og spillsekvenser...
    Jeg har ikke sittet å studert disse to men jeg liker designet på LG PG klart bedre og vet ikke hva du mener med klumpete da den er veldig stilren.

Tilbakemeldinger ellers er at de leverer jevnt på alt annet så som skrevet hipp som happ men jeg kan anbefale deg å lese siste utgave av Lyd og Bildet som nå nettopp har testet disse mot hverandre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke pg 3000 og 6000 like og se på??Hva er ellers foskjell?? Tv er på elkjøp og de har ikke pg 6000. Håper på hjelp
    Venlig hilsn B B

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke pg 3000 og 6000 like og se på??Hva er ellers foskjell?? Tv er på elkjøp og de har ikke pg 6000. Håper på hjelp
    Venlig hilsn B B
    Den største forskjellen er jo at 6000 har et nyere og klart bedre panel og dvs igjen for hvordan bildekvaliteten leveres ut til deg. Ellers så har 6000 bedre kontrastforhold og er noe bedre utsyrt med bla annet en ekstra HDMI men den største forskjellen blir da to forskjellige panel som i grunn gjør de til to til helt forskjellige skjermer men i samme ramme.

Legg merke til prisen- LG 50PG6000 50" Plasma TV - Netshop.no - pc data foto minne digital

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar er usikker så jeg ringte til lg og spurte. pg 6000 er nokk penere ja, glass helt ut og høyere kontrast. Må vel opp og høre med de på elkjøp om de kan skaffe den da.
    B B

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar er usikker så jeg ringte til lg og spurte. pg 6000 er nokk penere ja, glass helt ut og høyere kontrast. Må vel opp og høre med de på elkjøp om de kan skaffe den da.
    B B
    Elkjøp har aldri hatt PG6000 men en lik model som de kaller PG6010.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Marianne: Hva med denne pg5180 som Ken snakket om her inne forleden... Vet du noe om den?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marianne25
    Elkjøp har aldri hatt PG6000 men en lik model som de kaller PG6010.
    Feil Elkjøp har hatt PG6000 og PG6010. Har vært å sjekket modellnummer tidligere bak på tv'ene.

Forskjellen mellom 000 og 010 (Gjelder alle LG modeller jeg har funnet hvor det finnes 000 og 010 utgave av) er at 010 har et lite rødskjær i rammen nede.

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Superprice
    Feil Elkjøp har hatt PG6000 og PG6010. Har vært å sjekket modellnummer tidligere bak på tv'ene.

Forskjellen mellom 000 og 010 (Gjelder alle LG modeller jeg har funnet hvor det finnes 000 og 010 utgave av) er at 010 har et lite rødskjær i rammen nede.
    Jeg vet forskjellen men og Elkjøp har kjørt 6010 modellen kontra 6000 hele veien så langt jeg kan huske men mullig du har sett noe spesielt for dette er slett ikke vanlig.

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dobbelpost redigert og slettet

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen.Da ble det en 50pg6010 på meg. Eneste foskjelen er rødskjære nede på høytalerne, de hadde pg6000 i utstilling i buttikken.
    Håper jeg blir forøyd det er i allefal en gørr lekker tv og se på..
    B B

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir du garantert og tror det var meget fornuftig å hoppe til PG6000. Sørg for å forsyne den med et skikkelig signal.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •