Samsung LE40A656 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer Marianne25 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Wolf2
    Hei! Kan bekrefte at dette er en TV med meget godt bilde. Det er den desidert beste LCD-skjermen jeg har sett til nå! Den banker etter mitt syn alle andre LCD-skjermer fra LG, Samsung, Sony og Panasonic ned i støvlene!...
    Understreker at jeg kun har sett den i butikk, og at jeg ikke har sett den opp mot skjermer fra Loewe og Pioneer...
    Selv opplevde jeg bildet som en mellomting mellom vanlig LCD og Plasma: Ikke så "hyperskarpt og kantete" som mine øyne opplever LCD, men heller ikke like "smooth" som på en plasma...

Lykke til med valget!

Bare husk at når du velger en skjerm med full HD så MÅ du ha gode signalkilder for å få godt bilde!
    Å si at den banker LG, Samsung, Sony og Panasonic sine lcd produkter blir å ta litt vel hardt i. Jeg vil vel si den beste lcd skjermen i mine øyne som er på markede pr nå er Sony W4500 og da tenker jeg på bildekvalitet og ikke desingn for der har Samsung 656 min stemme. At den banke de andre Samsung lcd skjermene bør den gjøre siden dette er toppmodellen men A559 er slett ikke noe dårlig skjerm det heller. Jeg syntes også LG6000 leverer godt og det er ikke snakk om banking her heller i mine øyne og nå kommer LG7000 som har fått strålende kritikker også som man kanskje bør vurdere å vente på.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det gjort. Bestilte bare Le40A646 hos netshop.no. Klarte ikke holde meg lengre. den er nå satt ned til under 9000, 3000 kr billigere enn expert. Da er jeg godt på vei til en blu-ray spiller for mellomlegget. Hentes på hentebua i oslo imorgen. Da kommer det heller ingen porto i tillegg. :-)

Lykke til med deres valg.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På Siba har de solgt den nordiske modellen til 9995:- i ca 2 uker nå, kompis som kjøpte i lørdags, tv har grisebra bilde!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •