Ny flatskjerm til liten leilighet. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Marianne25
    Det står i grunn i posten du kopierte at jeg tenker på at den er langt mindre solgt og den har klart bedre spekifikasjoner ved videresalg full hd, høy oppløsning er feks noe en andrehåndskjøper bryr seg om men nok om dette da den debatten er lagt død.
    Du kjenner ikke tilfeldigvis en som kaller seg JUST-ME eller KEN40 ganske godt ? Det er bare det at du har litt av samme språkbruken, er ganskje aktiv som Just-me (Ken40), har kvinne som ikon og dukket opp dagen etter at Just-me (Ken40) ble utestengt...............

.... og der ble jeg Ekpert gitt :-)
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    404
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er vi to. Så likheten etter dag 1, men gadd egentlig ikke bry meg. Men er man utestengt så er man utestengt.

Newcomer Marianne25 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Du kjenner ikke tilfeldigvis en som kaller seg JUST-ME eller KEN40 ganske godt ? Det er bare det at du har litt av samme språkbruken, er ganskje aktiv som Just-me (Ken40), har kvinne som ikon og dukket opp dagen etter at Just-me (Ken40) ble utestengt...............

.... og der ble jeg Ekpert gitt :-)
    Hmm er det negativt å være aktiv og forhåpelig til hjelp for andre på dette forumet? Jeg har kvinne som avatar og er også kvinne selv kanskje et merkelig sammentreff? Nei jeg er ikke Just-me eller Ken40 jeg er ny på dette forumet men hva har dette med topic i tråden å gjøre, og kan ikke slikt sendes via en melding evt tas med forumledelsen hvis disse personene er utestengt?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke si noe annet enn at jeg er veldig takknemlig for alle svarene som Marianne25 har bidratt med den tiden hun har vært aktiv her på forumet! Veldig flott at det er noen som tar seg tid til å hjelpe alle oss "amatørene". Absolutt mange andre som er flinke til å hjelpe til også, men jeg har spesielt lagt merke til hvor aktiv Marianne25 har vært den drøye siste uken og har satt stor pris på gode svar.

Om hun er samme som Just-Me og Ken40 ønsker jeg ikke å spekulere i og er enig i at det kunne du eventuelt tatt direkte med en forumadministrator.

Inntil det motsatte er bevist forholder jeg meg til at Marianne25 ikke er verken Just-Me/Ken40 og at hun har greie på det hun snakker om!

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marianne25
    Hmm er det negativt å være aktiv og forhåpelig til hjelp for andre på dette forumet? Jeg har kvinne som avatar og er også kvinne selv kanskje et merkelig sammentreff? Nei jeg er ikke Just-me eller Ken40 jeg er ny på dette forumet men hva har dette med topic i tråden å gjøre, og kan ikke slikt sendes via en melding evt tas med forumledelsen hvis disse personene er utestengt?
    :? Du må ikke ta det negativ, jeg bare spurte. Hva vet du som er ny her.... Just-me kan vel for alt du vet være en knakanes kar/kjerring?

Har ikke noe mot personen da jeg synes han frisket opp tråder. Han/henne gjorde imidlertid noe som ikke tolleres av administrator i det han opererte med to brukere. Egentling burde han oppklare saken med administrator og legge det bak seg. Har ikke noe mot at han kommer tilbake så lenge han/hun forholder seg til spillereglene.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer Marianne25 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av imimad
    Kan ikke si noe annet enn at jeg er veldig takknemlig for alle svarene som Marianne25 har bidratt med den tiden hun har vært aktiv her på forumet! Veldig flott at det er noen som tar seg tid til å hjelpe alle oss "amatørene". Absolutt mange andre som er flinke til å hjelpe til også, men jeg har spesielt lagt merke til hvor aktiv Marianne25 har vært den drøye siste uken og har satt stor pris på gode svar.

Om hun er samme som Just-Me og Ken40 ønsker jeg ikke å spekulere i og er enig i at det kunne du eventuelt tatt direkte med en forumadministrator.

Inntil det motsatte er bevist forholder jeg meg til at Marianne25 ikke er verken Just-Me/Ken40 og at hun har greie på det hun snakker om!

Takk og hyggelig å kunne hjelpe deg.

Klem

Marianne

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk mail fra jobben nå, de kommer med ny tv til meg iløpet av noen dager.
    Så da lurer jeg veldig på hva slags tv det er!

Men ser føre meg en 26-30" flatskjerm.. Så får jeg se om det blir nødvendig med ny tv...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •