Knalltest til Panasonic TH-58PZ800

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer caines sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Knalltest til Panasonic TH-58PZ800

Kommer jo aldri til å finne meg ny TV, enten så er de ikke på lager eller så er det en enda bedre modell rett rundt hjørnet... Noen som kjenner seg igjen i situasjonen?

Så i dag på TrustedReviews at Panasonic Viera TH-58PZ800 fikk svært bra score: Panasonic Viera TH-58PZ800 58in Plasma TV - TrustedReviews

Sammenligner man de engelske prisene på Pioneer LX6090 med de norske bør denne legge seg rundt 30", det samme som LG 60PG7000.

Noen som vet når Panasonicen er klar for Norge?

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den testen har jeg allerde linket til i denne posten:

http://avforum.no/forum/tv-apparater...ml#post1002683

Når det gjelder prisen så koster 50 tommeren vel rundt 25.000,- i Norge.

Hvis det relative prisforholdet i UK vil gjelde også her i Norge så snakker vi om en pris på rundt 40.000,- for 58 tommeren. Mye penger for 8 ekstra tommer.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter en tlf til en lokal forhandler får jeg oppgitt at TH-58PZ800 koster fra dem ca 47.000,- i Norge per dags dato (er leveringsklar fra lager nå). Det ble litt snakk om priser og det ble fra forhandler sagt at det nærmest var en dagspris fra Panasonic på denne typen produkter. Om et par uker kunne prisen være en helt annen. I England kan du få denne modellen til under 3000 pund. Vilket visstnok var mindre enn forhandlers innkjøpspris i Norge per dags dato. Til sammelikning kunne jeg få TH-50PZ800 til 23.000,- nå.

I praksis betr det at akkurat nå er 58 tommeren dobbelt så dyr som 50 tommeren...

Newcomer caines sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var stive priser. Ren idioti at forskjellen mellom UK og Norge skal være så stor. Hvem betaler 47.000 for en 58" Panasonic når du kan få en 60" Pioneer til samme pris...

"Den testen har jeg allerde linket til i denne posten:"

Der du slo du meg med noen timer.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av caines
    Det var stive priser. Ren idioti at forskjellen mellom UK og Norge skal være så stor. Hvem betaler 47.000 for en 58" Panasonic når du kan få en 60" Pioneer til samme pris...
    Det er bare å vente noen uker - månede så vil prisen trolig falle. Det er aldri lurt å være førstemann som kjøper et sånt produkt når det akkurat er kommet ut. Hvis markedsituasjone er sånn at du får en 60" Pioneer til samme pris vil det garantert blir foretatt justeringer. Det er som sagt nesten "dags pris" på flatskjermer, men modeller over 50" er for den spesielt interesserte og havner kanskje i en litt annen konkurransesituasjon.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •