Nye LCD TV'er som kommer/er på vei - oppsummering

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye LCD TV'er som kommer/er på vei - oppsummering

Hei alle! Jeg er forvirret for å si det mildt og regner med at det er flere som føler det samme. Det er nå så mange modeller og leverandører nå at jeg har problemer med å holde oversikten. Jeg er ute etter å kjøpe meg en ny LCD TV i 46-52" klassen og prøver å få en oversikt over de nye LCD'ene som kommer. Er det noen som kan hjelpe med hva som nå kommer fra disse leverandørene i 2008 (Sony har jeg oversikten over):

-Panasonic (kommer det noe i LCD over 37" ?)
    -Pioneer (skulle ikke disse også komme med LCD? )
    -Philips (hva heter deres nyeste LCD'er ??? )
    -Toshiba (har prøvd her å finne ut hva som kommer og når men blir ikke helt klok)
    -JVC (samme her)
    -Sharp
    -Samsung
    -LG
    -Sony

Leverandørenes nettsider er så dårlige og lite oppdaterte at det eneste som hjelper er å søke rundt på nettet.
    Håper det er andre som også kunne tenke seg en slik oversikt, da kan man finne alt på ett sted.

-i

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer: KRL-32V og KRL-37V (har kommet), og så kommer det en større en også, tror det blir 46". Velg KURO TV: størrelser fra 32 - 60 tommer - Pioneer Norge

Philips: 9803 med LED (kommer sikkert mange andre også) 42PFL9803H/10 - Flat-TV - TVer - TVer - Philips

Samsung: 7-, 8- og 9-serien kommer. 9-serien og noen modeller av 7-serien får LED, og 8-serien tror jeg skal være veldig tynne.

LG: LG7000 kommer, vet ikke helt specs der.

SONY: X4500 som blir veldig rå!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet når LG7000 kommer i norske butikker og hvorvidt den vil være merkbart bedre enn LG6000? Ser at den har fått god kritikk på trustedreviews.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •