Ny tv til maks 20000,- - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer Marianne25 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roffy
    En kjenning av meg har en 50" pioneer (husker ikke hvilken modell det er) men er ett av di dyreste når han kjøpte det for litt over ett halvt år siden. Nå har det kommet en skygge midt på skjermen og man kan skimte noen skygger nede på skjermen pluss att bildet har lysnet mer som om sortnivået har blitt dårligere, pioneer mener dette ikke er nok til å få fikset, byttet tv'en. Så han er ganske forbanna for å si det mildt.
    Vel dette er et enkelt tilfelle uten at jeg vet hva som er feil med denne tv-en men for meg så blir feil å si at Pioneer har dårlig kundeservice selv om de i dette tilfellet ikke er enig med din kamerat. For meg slik du forklarer dette så er det en opplagt reklamasjon så sant ikke din kamerat har gjort noe slik at det er selvforskyldt. Jeg stusser litt for Pioneer Norge går for faktisk å ha de beste garantivilkårene og slett ikke ha dårlig eller uproff kundeservice. Hvor har han kjøpt denne tv-en fra?

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marianne25
    Vel dette er et enkelt tilfelle uten at jeg vet hva som er feil med denne tv-en men for meg så blir feil å si at Pioneer har dårlig kundeservice selv om de i dette tilfellet ikke er enig med din kamerat. For meg slik du forklarer dette så er det en opplagt reklamasjon så sant ikke din kamerat har gjort noe slik at det er selvforskyldt. Jeg stusser litt for Pioneer Norge går for faktisk å ha de beste garantivilkårene og slett ikke ha dårlig eller uproff kundeservice. Hvor har han kjøpt denne tv-en fra?
    For det første så er det en bekjent og ikke en kamerat og for det andre hvis du leser hva jeg har skrevet så gir ikke pioneer ham skylden for feilen, men di sier at feilen ikke er stor nok til at det bør gå under reklamasjon. Det er kjøpt i stavanger noe som er urelevant når det er pioneer norge som har tatt avgjørelsen!

Newcomer Marianne25 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roffy
    For det første så er det en bekjent og ikke en kamerat og for det andre hvis du leser hva jeg har skrevet så gir ikke pioneer ham skylden for feilen, men di sier at feilen ikke er stor nok til at det bør gå under reklamasjon. Det er kjøpt i stavanger noe som er urelevant når det er pioneer norge som har tatt avgjørelsen!
    Så hissige vi var da

Hvis du leser hva jeg har skrevet så er jeg enig med din bekjent at dette burde være en opplagt reklamasjon uten at jeg kjenner tilfellet. Det selges Pioneer tv-er som er gråimportert så det er ikke en selvfølge at Pioneer Norge evt skulle hatt garanti ansvaret derfor mitt spørsmål hvor den ble kjøpt.

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marianne25
    Så hissige vi var da

Hvis du leser hva jeg har skrevet så er jeg enig med din bekjent at dette burde være en opplagt reklamasjon uten at jeg kjenner tilfellet. Det selges Pioneer tv-er som er gråimportert så det er ikke en selvfølge at Pioneer Norge evt skulle hatt garanti ansvaret derfor mitt spørsmål hvor den ble kjøpt.
    Synes bare det er litt merkelig når man betaler endel mer for å håpe man får kvalitet så skulle man forvente å få reparert utstyret selv om det bare er en "liten" feil som di påstår dette er. Jeg hadde en liten pixel som hadde låst seg helt i venstre side av mitt full hd sony tv, fikk nytt med en gang uten noe stress.

Newcomer GodGutten sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic eller Pioneer for min del.
    Slår LG i de aller fleste tester, uten at LG lager dårlige tv'er av den grunn.

Og hva er det med den svimle ovale foten? Blir neste litt :???: bare av å se på'n.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •