Hvor ble det av Px80 V.s A656 tråden?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor ble det av Px80 V.s A656 tråden?

Hvor ble det av panasonic vs samsung tråden?
    Det var veldig mye lærerikt i den.

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av klaraku
    Hvor ble det av panasonic vs samsung tråden?
    Det var veldig mye lærerikt i den.
    Den ble fjernet av en moderator.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    404
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer jeg også på.

Ikke nødvendig å slette den! Stenging har holdt i massevis.

Selv om det var mye drittslenging, så inneholdt den masse informasjon hentet fra tester om både px80 og pg6000.
    Mer enn det som er i andre px80 og pg6000 tråder.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var da en merkelig måte å gjøre det på. Det var jo en tråd med mange bra innlegg. Pokker, jeg husker jo ikke alt som stod der. Hvorfor kan ikke moderator stenge, advare eller bare slette bort alt rusk, og la det viktigste stå igjen. Trodde jobben til en moderator var å moderere.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    404
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tydeligvis for lat til å gjøre det. Mye lettere å bare slette tråden enn å moderere og luke bort. Skjønner forsåvidt at vedkommende ikke orket å luke ut, pga masse dritt, men da var jammen mye positivt i tråden også! om 2 tv'er som er høyaktuell i disse dager!

så om nødvendig, hvorfor ikke bare stenge tråden istedenfor?.....

Newcomer Just-Me sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Focalom
    Tydeligvis for lat til å gjøre det. Mye lettere å bare slette tråden enn å moderere og luke bort. Skjønner forsåvidt at vedkommende ikke orket å luke ut, pga masse dritt, men da var jammen mye positivt i tråden også! om 2 tv'er som er høyaktuell i disse dager!

så om nødvendig, hvorfor ikke bare stenge tråden istedenfor?.....
    Problemet er vel at det blir nesten krig når PX/PG eiere bryter sammen men jeg syntes ditt siste innlegg om testen fra Lyd og Bilde burde fremmes da den var veldig god og skapte en grei konklusjon selv om man er uenige om valget... Artig også å bli konkludert med spaltet personlighet etter noen er enig med hva jeg har skrevet og forsvarer dette. Jeg valgte å trekke meg ut av denne diskusjonen da den tok helt av men får nå negative PM fra en viss person som tydelig har bestemt seg for å hate meg men det kan man heve seg over.

Newcomer GodGutten sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Focalom
    Lurer jeg også på.

Ikke nødvendig å slette den! Stenging har holdt i massevis.

Selv om det var mye drittslenging, så inneholdt den masse informasjon hentet fra tester om både px80 og pg6000.
    Mer enn det som er i andre px80 og pg6000 tråder.
    Hovedtrådene skulle ha masse snadder for deg. Brukte dem flittig før jeg fant min :-D

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg leste nettopp igjennom tråden, og forstår godt at den ble slettet pga alt for mye useriøs drittslenging. Hvorfor ikke heller starte en tråd basert på fakta rundt disse 2 tvene isteden.......
    Fortsetter dere å krangle i denne tråden ender det jo bare med at denne slettes til slutt også
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det for noe tull?? Det var 3 personer som krangla i den tråden. Da får dere isåfall gi en advarsel til dem dere mener ødelegger tråden og ikke la det gå ut over majoriteten. I den tråden lå det veldig mye info angående de tre modellene.

Hvorfor kunne dere ikke bare stenge tråden?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    You go Klaraku

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Muligens dette ireterer noen:

Cry me a river and get over it.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt greit den forsvant. Dette ble en Pop-corn tråd som noen riktig påpekte og de fleste som hadde noe nyttig og faglig å komme med hadde vett til å holde seg unna. Om ikke annet bidro den til å spare strøm da det kokte hos enkelte :-D .
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det er så mye drittslenging i en tråd at den ikke lar seg moderere uten å miste sammenhengen, ja da går det som det gikk her. Hadde en moderator vært tilgjengelig på et tidligere tidspunkt kunne det nok vært ryddet opp, men vi sitter altså ikke tilgjengelige 24/7. Å stenge tråden fjerner forøvrig ikke drittslengingen, det gjør bare at den fortsetter i en annen tråd.

La derfor dette være en lærepenge til alle selvgode verdensmestere, og så får vi kanskje på sikt noe bedre "selv-moderering" i denne kategorien.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du sier: "Å stenge tråden fjerner forøvrig ikke drittslengingen, det gjør bare at den fortsetter i en annen tråd".

Det virker jo bare mot sin hensikt når folk kan slenge så mye dritt de vil, for det eneste dere gjør, er bare å slette tråder.

Jeg forstår også at dere ikke kan være tilgjengelige 24t, men det kreves vel ikke alt for mye tid og krefter, der dere avslutte tråden,og poster et siste innlegg der dere gir klar beskjed om at tråden stenges pga ufine kommentarer, og gir en advarsle til dem dere mener ødelegger tråden.

Dere kan jo ikke la det gå utover flertallet som har en seriøs hensikt med å poste.

I den tråden som ble slettet, lå det mye bra info, som jeg ikke har funnet andre steder.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Folkens, tråden er gjenåpnet med klar instruks om at personangrep ikke tillates.

Årsaken er som folk er inne på her at tråden også inneholder mye matnyttig info og diskusjon. Samtidig er verken tema eller tone overholdt i tråden, så da gjelder det å holde seg til nettopp dette. PG vs. PX var IKKE det trådstarter ønsket å diskutere, så hvorfor det ble hovedtema vet neimen ikke jeg. Fortsett nå diskusjonen rundt PX80 vs. A656 som var trådstarters temaanvisning, og start ev. en ny tråd, eller fortsett i en annen, PG vs. PX, som selvsagt også er et veldig interessant tema.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •