Kan noen hjelpe en kvinne i nød :P

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kan noen hjelpe en kvinne i nød :P

Jeg kan ikke påberope meg all verden av kunnskap om hverken plasma eller LCD tv'er. Men ser det er mange her som har fryktelig god kjennskap til god tv. Så jeg spør dere.
    Er på jakt etter en tv 40-42", og har fått inntrykk av at jeg burde velge en lcd da vi har mange vinduer og mye lys på stua. Visstnok skulle da en lcd være bedre. Har endt opp med å synes at samsung le40a557 virket bra.
    Ser jo at den ble kåret til best tv for pengene i en eisa kåring.
    Den tv'n kunne jeg få for 9200 på siba.

Men, så ser jeg at f.eks datakjeden selger en le40a559 til 8999.
    Den virker jo bedre på alt bortsett fra kontrast.
    Men den finner jeg ikke i noen andre butikker. Er det arvtakeren til 557, eller er det noen som vet hvorfor jeg ikke finner den i butikk?
    Noen som kan gi noen tips på hva jeg bør velge?
    Ser en del film, spiller playstation en og annen gang og har canal digital dekoder. (om det var informasjon av interesse)
    Veldig takknemlig for alle råd og vink.

Newcomer Just-Me sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå får du jo testvinneren/toppmodellen Samsung LE40A656 hos komplett.no for bare 400,- mer en A559 du har fått tilbud om hos Datakjeden så gå for den du fin jentefarge har den også... Du kan ikke bomme her hvis du skal ha LCD skjerm så løp og kjøp.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har vel flere Samsung som 656 relativt blank overflate på skjermen som kan gi deg reflekser som en plasma. Om dette er et problem bør du kanskje vurdere f.eks en Sony 40W4000 som har matt skjerm.
    Sony er i tillegg vifteløs noe som ikke kan sies om Samsung 656. Der har vært noen som har klaget på støyen, endatil byttet til annet merke.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer Just-Me sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Nå har vel flere Samsung som 656 relativt blank overflate på skjermen som kan gi deg reflekser som en plasma. Om dette er et problem bør du kanskje vurdere f.eks en Sony 40W4000 som har matt skjerm.
    Ja absolutt et godt alternativ hvis dette er et problem men trodde i grunn LCD var gode på refleks uansett.

Newcomer ken40 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Sony er i tillegg vifteløs noe som ikke kan sies om Samsung 656. Der har vært noen som har klaget på støyen, endatil byttet til annet merke.
    Vel blir man plaget av støyen på Samsung 656 så skal man være rimlig var på akkurat dette for den støyer jaggu ikke mye. Nå er Samsungen flott i forhold til Sony som er mer barsk i design men veldig bra skjermer begge to:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Tusen takk

Veldig glad for tilbakemeldingene!
    Har landa på en 656 takket være dere
    Vært og tyna lefdal litt, så får tv'n til 9 495, og det er jeg fornøyd med
    Får heller bare tåle litt susing, men tviler på det skal plage meg, så lenge den ikke suser som en gammel ps2konsoll
    Takker og bukker igjen!!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •