sagem dlp htd 501

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

sagem dlp htd 501

hjelp.
    skiftet lampa på tv. men den vil ikke starte. prøver å starte tvn .men det lyser fortsatt i indikatoren for lampen.før tvn slår seg av igjen av seg selv.
    det er ingen sikring å sjå på selve lampen, er det noen som kan hjelpe meg.har rotet bort brukerveiledningen.

Intermediate crusade sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du byttet kun pære da, ikkje sjølve ramma den sitter i?

Eg har vært borti dette sjølv, byttet pære. Det er ein intern teller som må nullstilles. Dette gjer ein ved at det på nye pærer som kjem i rammer sitter ein liten dings med sikring/mostand på. Denne kortslutter når du starter tven med ny lampe første gangen og teller nullstilles.

Umulig å få tak i ny sikringsenhet viste det seg. På original ramme sitter det heller ikkje det lille kortet som motsanden er på, da tven ny har nullstilt teller og dette derfor ikkje trengs. Det eg gjorde var å lodde fast ein 0.5amp(trur eg) motstand på kontaktfesten inne i lampe-åpningen på tven.

Du kikker inn, så skal det være i nedre venstre kant om eg ikkje husker feil. Start så tven, og den skal fungerer. Slå av og fjern motstanden som du lodet på, og teller er nullstilt.

Her forklares det og. Utgangspunktet her er med kort og motstand på.. det er nok ikkje på din, så du må ta ein spansk ein som meg.:-)

Replacing the bulb on a Sagem Axium HD45 H/S DLP Television | Technology | Ascolti Limited

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile