19 tommers TV med innebygget mottaker for Riks-TV?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Sted
    Oslo
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

19 tommers TV med innebygget mottaker for Riks-TV?

Er i markedet for å kjøpe TV til campingvogna, og har ventet på at 19-tommere med digital MPEG4 tuner for Riks-TV skal dukke opp. Sony har jo dette innebyget i sine nye serier ned til i hvert fall 26 tommeren, men det ser ut til at det stopper der. Foreløpig....

Spurte dem i våres når jeg kunne forvente at de minste modellene kom med digital tuner. "I løpet av sommeren" var det svevende svaret. Sommeren er gått, og fortsatt ingen modeller, så vidt jeg har registrert. Samme gjelder vel også de andre produsentene? Noen som vet noe mere omkring dette?

Newcomer Marianne25 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I følge mine kilder så er det ingen som planlegger å levere så små apperater med digital MPEG4 tuner for Riks-TV i nærmeste fremtid.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig synd at ingen produsenter har klart å hose opp dette enda. Mange som vil ha små tver med MPEG4 til hytta si. Bare rop det ut hvis noen hører om noen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Sted
    Oslo
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av boy2star
    Utrolig synd at ingen produsenter har klart å hose opp dette enda. Mange som vil ha små tver med MPEG4 til hytta si. Bare rop det ut hvis noen hører om noen.
    Nemlig!
    Enda mere interessant er det jo for båter og campingvogner. Fellesnevnere her er lite plass og knapphet på strøm. En integrert tuner i TV'n vil jo imøtekomme begge disse problemene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •