Flatskjermer med sidemonterte høytalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,227
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Flatskjermer med sidemonterte høytalere

I forbindelse med innkjøp av flatskjerm så håper jeg at noen av dere kan hjelpe meg med å finne tv med sidemonterte høytalere.

Desse må kunne kobles til en forsterker, og tv-en må det samme. Slik at jeg( fruen ) kan avspille musikk uten at tv står på. Tv-en må vere Plasma og ha en størrelse på 42 tommer og koste max 15.000 inkl høytalere ( Har justeringsmuligheter)

Så om noen har tips ( Kun kjente merker ) så kom med dem. Håper på mange tips. Legg gjerne igjen bilder av de ulike modellene om dere har/gidder.

Når dette er i boks ( TV ) så skal jeg bygge heimekino!!!!

Mvh

Peter Gray
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    B&W har noen fine modeller, FPM6 koster 14996 så da må du finne en særs billig TV....

Pioneer PDP-4280XA.... Hvis den er å få tak i lengre..... Sammen med Pioneer Kuro S-LX70 LR

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,227
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, jeg var nok litt utydelig. Hvilken tv har sidemonterte høytalere ( medfølgende / eller som jeg må kjøpe seperat ) som kan kobles til en forsterker, istanden for tv-en?
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror du har litt for stor forhåpninger til ytelsen på TV høytalere. Stort sett lyder de blikboks og er så vidt brukbare til å høre hva som blir sagt på TV- og lyden som kommer med TV signalet er ikke all verden. Videre tåler de vel ike stort mer enn 15-20 W, som vel er normalen på TV forsterkeren sånn ca :? .
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,227
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Jeg tror du har litt for stor forhåpninger til ytelsen på TV høytalere. Stort sett lyder de blikboks og er så vidt brukbare til å høre hva som blir sagt på TV- og lyden som kommer med TV signalet er ikke all verden. Videre tåler de vel ike stort mer enn 15-20 W, som vel er normalen på TV forsterkeren sånn ca :? .
    Er klarover dette med ytelsen til tv-høytalere. Saken er at det skal vere enkelt for fruen å se på tv og ha bakgrunnstøy når strikkeklubben er samlet. Jeg blir sittende i kinorommet.

Intermediate frippsi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    510
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Retep
    Er klarover dette med ytelsen til tv-høytalere. Saken er at det skal vere enkelt for fruen å se på tv og ha bakgrunnstøy når strikkeklubben er samlet. Jeg blir sittende i kinorommet.
    Hva med en slik variant da? Komplett.no - Yamaha YSP1100B, Digital Sound Projector , Ekte 5.1 surroundlyd fra en enhet.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Retep
    Den skjønt jeg ikke ? Skal hun ha på TV, ha annen lyd på TV høytalerne mens skravla går ? Hva med et par radioer i tillegg som er stilt inn på P4 og NRK Klassisk ? Kvinnfolk er rare :-D .
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,227
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehehe...

Joda. lyd på tv og lyd fra cd/radio uten at tv-en skal stå på..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •