Utbytting av tv, hvilken?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Utbytting av tv, hvilken?

Hei!

Jeg skal bytte min nåværende tv, en 32'' LCD Philips 32PFL963, mot en større tv, helst 42''.

Jeg har funnet noen tv'er som er aktuelle innenfor en hvis pris ( 15 000,- ),, og det er Panasonic TH-42PX70 (plasma) og QPvision QPV-42LFG (LCD). Hvilken burde jeg velge, og er det flere alternativer jeg burde vurdere? Jeg har en ps3 og en vanlig tuner, men vurderer oppgradering til HD-tuner.

Philipsen er til salgs, veldig pent brukt, tørket støv av flere ganger i uken, ingen pixelfeil, ingen riper eller annet å sette fingeren på. Pris: Gi bud

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    til 15 000,- har du jo et hav av tv`er å velge i, og mange som er langt bedre enn de du har sett på. Hvis du vil være snill mot lommeboka så anbefales det å ta en titt på Panasonic TH42PX80 og LG 42PG6000. Disse koster lite og gir mye bilde for pengene. Hvis det er LCD du er ute etter så koster jo Sony 40W4000 ikke langt over 10 000,- . Evt hvis du føler at du vil ha full-hd så ligger jo Panasonicene TH42PZ80 og TH42PZ85 til godt under 15k de og.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av soerlinho
    Hei!

Jeg skal bytte min nåværende tv, en 32'' LCD Philips 32PFL963, mot en større tv, helst 42''.

Jeg har funnet noen tv'er som er aktuelle innenfor en hvis pris ( 15 000,- ),, og det er Panasonic TH-42PX70 (plasma) og QPvision QPV-42LFG (LCD). Hvilken burde jeg velge, og er det flere alternativer jeg burde vurdere? Jeg har en ps3 og en vanlig tuner, men vurderer oppgradering til HD-tuner.

Philipsen er til salgs, veldig pent brukt, tørket støv av flere ganger i uken, ingen pixelfeil, ingen riper eller annet å sette fingeren på. Pris: Gi bud

Panasonic TH-42PX70 er forrige generasjon, nå gjelder PX80, PZ80 eller PZ85,
    av LCD må Samsung A656, Sony W4000 eller W4500 taes med....

LG PG6000 kan oxo vurderes

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •