Viewpia LC-32IE22 og veggfeste?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Viewpia LC-32IE22 og veggfeste?

Hei!
    Vi har en Viewpia LC-32IE22 32" flatskjerm tv som vi ønsker å henge på veggen, men klarer ikke å finne ut hvordan? Vi har kjøpt oss ett universal oppheng, men skjønner altså ikke helt hvordan vi skal få hengt den opp, da vi ikke kan finne noe å feste dette universalfestet i. Er det noen som har denne tv-en og vet om det er mulig å henge denne på vegg?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ett gammelt LC-32IE21 som har hengt på veggen her noen år nå. Det er festet på ett Vogels VFW 140, så det er ihvertfal mulig å finne veggfester som passer..

Edit: Skrivefeil

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men er LC-32IE21 og LC-32iE22 like da? I tilfelle, hvordan fester du tven til dette stativet? Eneste fester vi kan finne, er de til bordstativet helt nederst på tven?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en LC-37E11 og den har 6 skruehull bak på panelet for veggfeste. Lett identifisert med metallboss og relativt grove metriske maskingjenger. Du finner 3 på hver side i ytterkant av en halvmåne formet luftspalte i øvre del av bakpanelet.

Antar at 32 " ikke er så mye forskjelling fra 37" her.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finner ikke disse festene jeg. Er jeg helt på bærtur, eller finnes det ingen festemuligheter på vår tv. Har lagt til ett bilde av tven i tilfelle det gjør det enklere for dere å hjelpe meg

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Siss31
    Finner ikke disse festene jeg. Er jeg helt på bærtur, eller finnes det ingen festemuligheter på vår tv. Har lagt til ett bilde av tven i tilfelle det gjør det enklere for dere å hjelpe meg
    Du har ikke de samme festen som meg nei. Litt vansklig å se men det ser ut som du har 4 fester. 2 i nedkant ca 2 cm over merket for tilkobling og ca 10 cm fra etikkett. 2 fester i overkant, ca 2 cm under knekken på panelet. Hvis det er metall i gjengene er er det dette som er festene. Metallet kommer fra en innvendig ramme under plastpanelet.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •