Hei!

Har nettop kjøpt meg denne TV'n og skulle oppgradere firmwaren som var å laste ned fra Samsungs sine sider.
Fulgte instruksjonene til punkt og prikke, men noe fungerte tydeligvis ikke som det skulle.
Puttet oppgraderinga på USB stikka og puttet den i TV'n. Holdt på Source "knappen" på selve tv'n og trykte på power på remoten.
Fikk opp CNN (som var på kanal nr. 1) og det update bilde som også blir vist på instruksjonene ble vist over selve CNN bildet. Etter dette så skjedde det ingen ting. Stod bare at "upgrading in progress" uten at det kom noen progress bar under (som det vises i instruksjonene) Lot den stå en stund, men fortsatt ingenting. Etter en del minutter (ca. 10 min.) dro jeg ut strøm kontakten (som det også står i instruksjonene hvis ingenting skjer.) og forsøkte på nytt. Problemet nå er at det ikke kommer opp noe bilde i det hele tatt.
Har forsøkt å dra ut kontakten i flere minutter for så å sette den inn igjen og slå på tv'n. Fortsatt ikke noe bilde.
Virker som om noe har hengt seg totalt. Det blinker i power lyset på tv'n når jeg trykker på remoten, men det skjer ingenting. Når jeg trykker på power på remoten igjen så kommer power lyset på tv'n på igjen som indikerer at den er i standby mode. Den blinker ca. 4-5 ganger når jeg slår den på for så å slå seg helt av som den skal gjøre når man slår på tv'n, men det er bare det at det ikke kommer noe bilde.
Har forsøk med både ps3 og dvd spiller uten at noe skjer. Bildet er helt svart som det er når tv'n er slått helt av.

Noen som har noen ideer?
Fikk tv'n på fredag så er litt kjipt at dette skjer bare etter to tre dager..