Hjelp ønskes: Tips til kjøp av 42"-47" - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan jeg spørre hva som er så galt med Samsung A656 serien at du har utelukket den?. Har en slik selv og kunne ikke vært mer fornøyd

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikke si noe om modeller, men 42 tommer på 3 - 3,5m blir fort litt lite. Jeg kjøper 46 eller 50 tommer neste gang. Har samme avstand selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vallhall
    Kan jeg spørre hva som er så galt med Samsung A656 serien at du har utelukket den?. Har en slik selv og kunne ikke vært mer fornøyd
    Som nevnt tidligere i tråden var A656 i utgangspunktet førstevalget mitt som følge av god pris til tilfredsstillende kvalitet, men jeg ble skremt av alt snakket om vifter som bråker. Jeg er utrolig lei av viftebråk og annet støy når jeg skal slappe av med film eller litt spilling. Jeg bruker knapt xbox 360'en pga den høye støyen (går greit i noen spill som f.eks bilspill hvor motorduren overdøver støyen, men ikke festlig når jeg spiller f.eks Oblivion). Jeg er dessverre veldig var for støy og blir fort sittende å irritere meg over støyen i stedet for å få med meg filmen 100 %.

Surfet litt i går kveld og ser at kanskje de nye Samsungene kan være aktuelle kandidater. Er det noen som vet mer om 786 og 956 modellene? Kommer de ikke snart? Og vil de hamle opp med Philips 9703 mht bildekvalitet etc på både SD og spilling?

Newcomer Marianne25 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Philips 9703 leverer mulig den beste bildekvaliteten av alle lcd skjermer pr nå med kanskje et unntak av Sony W4500 men den er nydelig å se på og jeg hadde klart gått for denne hvis jeg skulle velge lcd i dag.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •