LG 50PG6000 vs Samsung PS50A556

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG 50PG6000 vs Samsung PS50A556

Hei.

Lurte på om det er nokon her som har noko erfaring med desse 2 tv`ne oppmot kvarandre. Har lest masse om LG tv`n og syns den virker veldig bra. Men lurer på om nokon har denne samsung tv`n.

Newcomer Just-Me sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crazydips
    Hei.

Lurte på om det er nokon her som har noko erfaring med desse 2 tv`ne oppmot kvarandre. Har lest masse om LG tv`n og syns den virker veldig bra. Men lurer på om nokon har denne samsung tv`n.
    Har du ikke tråd om dette fra før? Grunnen til at du ikke får lest erfaringer om Samsung PS50A556 er vel at den ikke selges kontra LG PG6000... Da prisforskjellen er på 4500,- så er dette det du betaler for full hd kontra hd ready og tro meg det er slett ikke verdt det. Jeg er veldig fornøyd med min 50LG PG6000 faktisk mye mer fornøyd en med 46 Panasonic PZ80 som har full HD etc så løp og kjøp.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Jeg vil generelt si at Samsung ikke er spesielt gode på plasma, selv ikke på de helt nyeste modellene jeg fikk sett på IFA. LG, derimot, ser ut til å ha virkelig satset på plasma i år, og du gjør derfor definitivt ikke noe "feil" ved å velge en 50PG6000, spesielt når en tar prisen i betraktning!

For å utdype hvorfor jeg ikke liker Samsungs plasmaer spesielt godt synes jeg:

1. Fargene er for unaturlige og kraftige, noe som også ser ut til å være vanskelig å stille seg inn på
    2. "Flimrete" bilder, noe som nesten er fraværende på LGen, men som også er et issue, men dog i mindre grad enn på Samsungen på både Panasonic og Pioneer
    3. Design. Selv om smaken er som baken skal det en del til å ikke like LGen... Pioneer ligger hakket over, det er klart, men Panasonic synes jeg ikke blir like stilren...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Just-Me
    Har du ikke tråd om dette fra før? Grunnen til at du ikke får lest erfaringer om Samsung PS50A556 er vel at den ikke selges kontra LG PG6000... Da prisforskjellen er på 4500,- så er dette det du betaler for full hd kontra hd ready og tro meg det er slett ikke verdt det. Jeg er veldig fornøyd med min 50LG PG6000 faktisk mye mer fornøyd en med 46 Panasonic PZ80 som har full HD etc så løp og kjøp.
    Nei har ikkje ein slik tråd fra før, har berre spurt om den LG`n i andre tråder.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •