Hvordan få PV-70 til å slå seg på en bestemt signalkilde?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan få PV-70 til å slå seg på en bestemt signalkilde?

Hei.

Når jeg slår på Panasonic PV-70'en, så går den rett på signalkilden "TV". Men jeg har ingen antenne tilkoblet og har ikke signal på "TV" kilden. Jeg har en PVR mottaker og en dvd-opptaker, så jeg lurer på om det er noe man kan gjøre for at tv'en skal slå seg på enten "HDMI" eller "AV1" kilden?

En ting til: Vis noen vet de optimale instillingene (kalibrering) til denne tv'en, så hadde det vært fint.

Hilsen Åge

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spikeld
    Hei.

Når jeg slår på Panasonic PV-70'en, så går den rett på signalkilden "TV". Men jeg har ingen antenne tilkoblet og har ikke signal på "TV" kilden. Jeg har en PVR mottaker og en dvd-opptaker, så jeg lurer på om det er noe man kan gjøre for at tv'en skal slå seg på enten "HDMI" eller "AV1" kilden?

En ting til: Vis noen vet de optimale instillingene (kalibrering) til denne tv'en, så hadde det vært fint.

Hilsen Åge
    hei hvis du holder inne v- knappen på menyen på tv og trykkerpå tv av knappen på fjernkontrollen 3 ganger får du opp hotell menyen og kan selv velge start kilde

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stavis
    hei hvis du holder inne v- knappen på menyen på tv og trykkerpå tv av knappen på fjernkontrollen 3 ganger får du opp hotell menyen og kan selv velge start kilde
    Tusen takk for hjelpen! Nå er det fikset

Vis noen har peiling på kalibrering, så er jeg takknemlig for hjelp til det også...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •