50" Samsung PS-50C91H hos Netonnet.no Noen med bruker erfaring?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

50" Samsung PS-50C91H hos Netonnet.no Noen med bruker erfaring?

Hei, prøver å hjelpe foreldrene mine med å finne en grei tv, og de har ikke de største kravene så de vil jo heller ikke bruke så veldig mye penger på en ny tv. Så da de så Samsung PS-50C91H til 7990,- hos NetOnNet - Prispresseren på hjemmeelektronikk så ble de litt fristet. Men jeg har ikke klart å funnet noen tester av den på nettet, og lurer på om noen her har noe "hands-on" erfaring med den?

Mvh
    kas

Newcomer Just-Me sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kas
    Hei, prøver å hjelpe foreldrene mine med å finne en grei tv, og de har ikke de største kravene så de vil jo heller ikke bruke så veldig mye penger på en ny tv. Så da de så Samsung PS-50C91H til 7990,- hos NetOnNet - Prispresseren på hjemmeelektronikk så ble de litt fristet. Men jeg har ikke klart å funnet noen tester av den på nettet, og lurer på om noen her har noe "hands-on" erfaring med den?

Mvh
    kas
    Samsung er jo ikke noe plasma vinner akkurat og er den billig i tillegg så styr unna. Legg på noen lapper og kjøp en god LG PG6000 til 11,500,-.. Man skal vel ha tvn i noen år fremover så legg litt mer penger eller gå ned på størelsen.

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Ja du kan ha et poeng der, men hadde hvert moro å høre om noen her har gått til anskaffelse av den her på forumet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •