Kjøpe Panasonic px80 eller pz80?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Kjøpe Panasonic px80 eller pz80?

Skal kjøpe ny TV,har sett litt på disse to,bra tv til en rimelig penge.Er pz 80 verd de ca.2500 den koster mere enn px80? Hvordan henger de med ved raske bevegelser? Skal brukes i hovedsak til tv-titting. Hva mener dere? På forhånd takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke har jeg sitt PZ80, men av jeg har brukt min PX80 til (spilling, fotball og film) så har jeg ikke merket noe hakkete bevegelser. Stiller meg spørrende om den er verdt 2500 kr mer. Har du digitale eller analoge signaler? Bruker selv analog kabel, og må si meg fornøyd. Langt ifra like bra som på en CRT tv, men absolutt akseptabel når jeg ser på hva venner med analog kabel har på sine LCD-tver.

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av prom1
    Skal kjøpe ny TV,har sett litt på disse to,bra tv til en rimelig penge.Er pz 80 verd de ca.2500 den koster mere enn px80? Hvordan henger de med ved raske bevegelser? Skal brukes i hovedsak til tv-titting. Hva mener dere? På forhånd takk!
    Så lenge du skal bruke tv-en til tv titting så er PX80 det beste valget. PZ80 har et litt soft tv bilde, men den rocker på hd.
    På bevegelse så er nok PZ80 hakket vassere, men det er jommen ikke mye hakking på PX80 heller. Hvis en svisjpan streker helt ut så kan det bli et lite napp. Dette legger du lite trolig merke til for de nyeste Panasonic modellene er meget bra på bevegelse. Personlig har jeg selvsagt sittet nevrotisk å kikket etter det.

En liten ting du kan være oppmerksom på er at PX80 hakker litt de første timene, men dette myker seg til veldig fort og da er den meget meget meget smooth.

Newcomer Just-Me sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det eneste jeg skal si denne gangen er at PZ serien er skuffende og leverer veldig svakt på vanlige tv sendinger og er uklar. Å betale mer for PZ80 er å hive penger rett ut av vinduet spør man meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har digitalboks fra canal digital (kabel)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •