stiller seg tilbake

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

stiller seg tilbake

Har en Hitatchi 37" og Rom til rom pakka fra canal digital (ikke HD)

Jeg har justert litt på lysforhold for å få bildet mer passelig til mitt rom. Men når tv`n har vært av ei stund(over natta f.eks) og jeg skrur på dekoderen og tv`n så er det veeeeldig mørkt.

Går på innstillinger og alt er normalt av det jeg har stilt untatt brightness som er tilbake stilt. (Dog tv bildet er enda mørkere enn hva den egentlig skal være på den innstillingen)

Er nok at jeg skrur av og på tv`n/ eller dekodern med en av kontrollene så vips.. er det i orden på de innstillingene jeg har satt de til å være..

Plagsomt! Noen?

For å legge til; sleeper funksjonen osv er skrudd av

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ikke valgt "butikkmodus" første gang du startet TV'n. Noen TV slik den LG PG6000 jeg har, kan velge butikk og hjemme modus. Ved butikkmodus settes TV'n tilbake til standard innstillinger etter en stund automatisk.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var ingen steder jeg kunne velge "Butikk modus" or so.

Men det er bare brightness som blir tilbake stilt. Ingen av de andre innstillingene jeg har forandret. Ser ut som om tv`n går i en sleep modus av noe slag.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •