Sony Bravia KDS 55A2000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony Bravia KDS 55A2000

Har en Sony Bravia KDS 55A2000, som har funket kjempeflott i to år nå, men nå har altså den hersens pæra røket :cry: Kan selvsagt få tak i pære, men det er da så hersens mye styr, syns jeg i alle fall Så jeg vurderer å selge..

Så, det jeg lurte på er hva bør/kan jeg ta for tv-en hvis jeg velger å selge den? Betalte nesten 23 000 for den for 2 år siden (nypris), regner med prisen har falt mye siden den gang, men fant ikke en slik tv ute til salg noe sted...

Har kikket litt på lampe, fant flere, prisen varierte fra 2000-6000 i Norge, billigere i utlandet..

Håper noen her inne kan gi meg en pekepinn på hva prisen kan/bør ligge på

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også en slik tv. Den er også to år nå, så da er det vel ikke lenge til pæren i min ryker heller.
    Jeg er nå så fornøyd med min tv att jeg kommer nok til å skifte pæren og fortsatt bruke tven.
    Hvor fant du den billigste pæren til denne tven i norge da og hvor mye er det å spare på å kjøpe den fra utlandet??

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant den på satelitt1.no om jeg ikke husker feil, der var den nesten 2000, fant i utlandet til 139 $, altså litt over 700 nkr... =)

Men hvis du skulle solgt den da, hva hadde du satt som pris? Med/uten pære?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for opplysningene... :lol:

Visst jeg skulle ha solgt den ja. Den kostet 23 000,- for to år siden, og visst den hadde vært i salg nå så hadde den ivertfall ikke kostet mer enn 15 000,-
    Elektriske apparater synker jo veldig fort i pris... så for tven nå tror jeg ikke du kan forvente å få mer enn ca halv pris av 15 000,- inkl. en pære som virker, altså ca 7 til 8 000.
    Å selge den med defekt pære tror jeg kan være vanskelig for kjøper kan jo ikke da være 100% sikker på att det virkelig er pæren som er røket og ikke noe annet. Kjøper bør jo også bo innen "henteavstand" siden tven er så stor att det kan være vanskelig å få pakken den skikkelig inn for å sende den med posten ol... Derfor tror jeg prisen blir veldig lav med defekt pære.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er nok fare for det ja :/ Men skal prøve å legge den ut for salg, og si at jeg ønsker bud.. Den funket fint før i dag, men så slo den seg av, også begynte det å blinke rødt i lampe-indikatoren, og i følge bruksanvisningen så kan det kun være at lampen har røket, hvis det var noe annet ville det blinket et annet sted.. Så vi får se hva som skjer

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lampeindikatoren kan blinke på flere måter. Min begynte å blinke en gang også og da var det bare lampen som var ut av stilling. Er du heldig så er det bare det med din tv også. Sjekk blinkingen og se i bruksanvisningen en gang til.
    Hvor i landet bor du forresten. Kanskje jeg har en kamerat som kunne vært intressert.... :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den blinker uten stopp, ca hvert halve sekund... Bor i Mosjøen, Nordland =)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Henger meg litt på her, siden det er snakk om bakprojeksjonstv. Jeg er i utgangspunktet fascinert av 70-tommeren, KDS 70R2000. Er det noen av dere som har sett denne og kan gi noen kommentarer på hvordan denne er?

Både 55- og 70-tommeren er gått ut av sortimentet til Sony, så det blir evt å se etter en brukt, men det er antakelig ikke solgt mange av den største i Norge. Er det andre ting enn sprengt lampe som kan vederfares disse mastodontene?

Når det gjelder selve bildekvaliteteten er de vel tilnærmest best ennå?

Takker for innspill...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •